Ноокат шаардык кеёешинин 2018-жылдын 20-декабрындагы V чакырылыш XVII сессиясынын №XVII-13  токтомуна 1-тиркеме

Ноокат шаардык кеёешинин 2018-жыл 20-декабрындагы (V чакырылыш) XVII сессиясынын  №XVII-13 токтому менен бекитилген

 

Кызмат кърсът\\гъ конкурс ъткър\\н\н тартиби жън\ндъ

 ЖОБО

I. Жалпы жоболор

1. Конкурс ъткър\\ жън\ндъ жобо «Жергиликт\\ ъз алдынча башкаруу жън\ндъ» Кыргыз Республикасынын Мыйзамына жана Кыргыз Республикасынын башка ченемдик укуктук актыларына ылайык иштелип чыккан. 

Ушул жобо шаар мэриясынын территориясында конкурс ъткър\\н\н тартибин жана шарттарын белгилейт. 

2. Конкурс кызмат кърсът\\лърд\ жеткирип бер\\ч\лърд\н профессионалдык даярдыгынын, квалификациясынын, билиминин деёгээлин объективд\\ жана ачык баалоо максатында ъткър\лът.  

II. Ушул жободо колдонулуучу т\ш\н\ктър 

3. Ушул жободо колдонулуучу т\ш\н\ктър: 

кепилдик салымы – кызмат кърсът\\ максатында конкурска катышууга каалоосун билдирген талапкер тарабынан киргизилген акчалай сумма;

конкурс – тандоо жана конкурстун жеё\\ч\с\нъ кызмат кърсът\\ укуктарын ыйгаруу;

ак ниет эмес атаандаштык – Кыргыз Республикасынын мыйзамдарынын жоболоруна, ишкердик ж\г\рт\мд\н салттарына, ак ниетт\\л\к, эст\\л\к жана адилетт\\л\кт\н талаптарына карама-каршы келбеген артыкчылыктарын сатып алууга багытталган конкурстун субъекттеринин аракеттери, эгерде мындай аракеттер натыйжада тъмънк\гъ ээ болсо:  

·        конкурстун катышуучуларынын ортосунда жашыруун с\йлъш\п алуу,

·        коррупция,

·        бааларды жасалма жогорулатуу, тъмъндът\\ же кармоо,

·        конкурска жет\\с\н чектъъ же потенциалдуу атаандаштарды жок кылуу жана башка ак ниет эмес аракеттер;

конкурстун катышуучусу – ушул Жобо менен белгиленген конкурска катышууга арыз берген жана уруксат алган жак. 

III. Конкурс жана конкурсттук комиссия

4. Кызмат кърсът\\лърд\ жеткирип бер\\ч\лър\н тандоо конкурсттук негизде ж\зъгъ ашырылат. Конкурс Кыргыз Республикасынын жарандарынын укуктарын алардын м\мк\нч\л\ктър\нъ жана профессионалдык даярдыгына ылайык бирдей жет\\с\н камсыз кылат.

5. Конкурсту ъткър\\н\н максаты  кызмат кърсът\\гъ коюлган квалификациялык талаптарга, анын ичинде билимине, иш тажрыйбасына, профессионалдык жана жалпы билимдерине, ишкердик сапаттарына, ошондой эле талапкерлердин мотивациясына ылайык кыйла дайындалган талапкерлерди аныктоо болуп саналат. 

6. Кызмат кърсът\\гъ конкурс ъткър\\ \ч\н айыл ъкмът\н\н башчысынын буйругу менен кызмат кърсът\\гъ талапкерлердин тандоосун ж\зъгъ ашырууга ыйгарым укуктуу конкурсттук комиссия (мындан ары - Комиссия) т\з\лът.

7. Конкурсттук комиссиянын т\з\м\ жана курамы:

- конкурсттук комиссиянын търагасы;

-  конкурсттук комиссиянын м\чълър\;

- конкурсттук комиссиянын катчысы.

8. Ишмердиктин адистештирилген т\рлър\ндъ атайын профессионалдык билимдерин текшер\\ \ч\н конкурсттук комиссия  серепчилерди чакырта алат.  Серепчилердин корутундулары сунуштоо м\нъз\нъ ээ жана протокол менен таризделет. 

9. Конкурсту ъткър\\дъ комиссия:

- конкурсту ъткър\\н\н мъънъттър\н жана иш регламентин аныктайт;

-конкурстун катышуучуларына карата квалификациялык талаптарды белгилейт;

- маектеш\\н\н  баалоо критериин белгилейт;

- конкурстун катышуучулары тарабынан берилген документтерди карайт жана конкурска катышуу жън\ндъ чечимди кабыл алат;

- конкурстун катышуучулары менен маектеш\\ ъткърът;

- конкурстун жеё\\ч\с\н аныктайт;

- конкурстун жыйынтыктарын бекитет;

10. Жоопту катчы:

- кызмат кърсът\\гъ талаптанган жарандардан документтерди кабыл алууну ж\зъгъ ашырат; 

- кызмат кърсът\\гъ талаптанган жарандарга конкурсту ъткър\\н\н шарттары тууралуу маалымат берет; 

- конкурсттук комиссиянын м\чълър\ \ч\н  иш кагаздарды иштетет жана даярдайт;

- конкурска катышкандардын тизмесин т\зът;

-  маектеш\\н\н суроолорунун тизмесин иштеп чыгат; 

- конкурстун катышуучуларына конкурстун бардык баскычтарын ъткър\\н\н жери, к\н\, айы, жылы жана убактысы  тууралуу маалымат берет. 

IV. Ачык конкурсту ъткър\\ 

11. Ачык конкурс тъмънк\ тартипте ъткър\лът:

- Жалпыга малымдоо каражаттарында жана айыл аймактагы жалпыга жеткиликт\\ жерлерге ачык конкурс ъткър\\ жън\ндъ жарнама бер\\;

- конкурстун катышуучуларынан документтерди кабыл алуу;

- конкурсту т\здън т\з ъткър\\.

12. Конкурсту ъткър\\ тъмънк\ этаптарды камтыйт:

- кызмат кърсът\\лърд\ бер\\ч\лъргъ карата коюлган талаптарга конкурстун катышуучуларынын документтеринин ылайык кел\\с\н кароо;

- маектеш\\;

- комиссия тарабынан кароо;

- конкурстун жеё\\ч\с\н аныктоо тууралуу чечимди кабыл алуу.

V. Кокурстун катышуучулары

13. Катышуучулар тъмънк\ учурларда конкурска катыша алышпайт: 

-  кызмат кърсът\\ \ч\н зарыл болгон белгиленген квалификациялык талаптарга ылайык келбесе;

- керект\\ документтерди бербесе;

-кепилдик салымды тълъбъсъ (эгерде каралса).

14. Кызмат кърсът\\лърд\ бер\\ч\гъ ачык конкурсту ъткър\\н\н узактыгы документтерди кабыл алуу аяктаган к\ндън тартып 30 к\ндън ашпоого тийиш.

VI. Маалыматтык пакетти т\з\\н\н тартиби 

15. Шаар мэриясы тъмънк\ маалыматты камтыган маалыматтык пакетти т\зът:  

а) конкурстун шарттарын;

г) кепилдик салымдын ълчъм\н, конкурстун катышуучулары тарабынан аны тълъън\н мъънъттър\ жана тартиби.

16. Шаар мэриясы конкурска катышууну каалаган жактарга маалыматтык пакетти бер\\гъ милдетт\\.

17. Жарыя конкурстун мъънът\, жери, анын ичинде конкурска катышууга арыздарды кабыл алууну токтотуунун мъънъттър\, кепилдик салымдын суммасы которула турган банкттын реквизиттери (эгерде каралса), толук маалымат алуу \ч\н айыл ъкмът\н\н байланыш телефондору жън\ндъ маалыматты камтууга тийиш.  Жарыя конкурсту ъткър\\гъ чейин 14 к\ндън кечиктирбей жарыяланат.  

VII. Конкурсту ъткър\\н\н тартиби 

18. Конкурска катышууга укугун алуу \ч\н талапкер тъмънк\лърд\ берет: 

а) конкурска катышуу ниети жън\ндъ жазуу ж\з\ндъг\ арыз;

б) жеке жак-талапкердин ъзд\г\н тастыктаган документ;

в) юридикалык жак-талапкердин укук жъндъмд\\л\г\н тастыктоочу документ;

г) юридикалык жак-талапкердин жетекчиси экенин тастыктаган документ, болбосо жеке же юридикалык жак-талапкердин атынан чыгуу укугуна ишеним кат;

д) кепилдик салымын (эгерде каралса) тъккън\н тастыктоочу тълъм документтери.

19. Конкурска катышуу ниети жън\ндъ арыз конкурсту ъткър\\гъ чейин акыркы жумушчу к\ндън кечиктирбей берилиши керек.

Конкурска катышуу ниетин билдирген юридикалык жак кошумча мамлекеттик каттоо жън\ндъ к\бъл\кт\н, уставынын, т\з\\ жън\ндъ чечиминин къч\рмълър\н берет. 

20. Кепилдик салым катышуучулар тарабынан шаар мэриясынын белгил\\ эсебине накталай эмес которуу жолу менен тъг\лът.  

21. Конкурстун жеё\\ч\с\ менен келишим т\згън учурда кепилдик салымынын суммасы кайтарылууга тийиш.  

Кепилдик салым 5 жумушчу к\нд\н ичинде кайтарылууга тийиш: 

а) конкурста жеёе албаган катышуучуларга;

б) эгерде конкурс ъткър\лбъй калса;

в) конкурсту ъткър\\гъ чейин 3 к\н калганда катышуудан баш тартса.

Калган учурларда кепилдик салымы конкурсту ъткър\\ боюнча чыгымдардын ордун толтуруу максатында шаар мэриясында калат.

22. Арыз бер\\ч\гъ тъмънк\ учурларда документтерди кабыл алуудан баш тартылат:

а) арыз конкурсту ъткър\\ жън\ндъ жарыяда белгиленген арызды кабыл алуу мъънът\ аяктагандан кийин берилсе;

б) арыз бер\\ч\н\н атынан аракеттен\\гъ ыйгарым укуктары жок адам тарабынан берилсе; 

в) маалыматтык пакет жана ушул Жобо менен каралган керект\\ документтер берилбесе же берилген документтер тиешел\\ т\рдъ таризделбесе.

23. Катышуучу укуктуу:

а) жеке ъз\ же ъз\н\н ък\лдър\ аркылуу конкурска катышууга; 

б) конкурстун предмети жън\ндъ толук маалымат алууга;

в) конкурска катышуудан баш тартууга, бирок конкурсту ъткър\\гъ чейин \ч к\ндън кечиктирбей чечими тууралуу конкурстун уюштуруучусуна кабарлоо, ушуну менен бирге белгиленген мъънътт\н ичинде кепилдик салымын алуу, кърсът\лгън мъънътт\ бузган учурда кепилдик салымы кайтарылбайт;

г) комиссиянын протоколдору менен таанышууга жана протоколдон къч\рмъ бъл\к алууга; 

д) конкурстун катышуучусу катары укуктары бузулган учурда сотко кайрылууга.

19. Бир гана катышуучу катышкан конкурс ишке ашпай калды деп таанылат жана айыл ъкмът\ конкурс ъткър\\ жън\ндъ жарыяны экинчи ирет жарыялайт.

24.  Ноокат шаар мэриясы конкурсту ъткър\\гъ чейин он к\ндън кечиктирбей конкурстан баш тартууга укуктуу, конкурстан баш тартуунун себептери кърсът\лгън протокол т\з\лът. Конкурстан баш тарткан учурда шаар мэриясы конкурсту ъткър\\дън баш тартуунун себептерин кърсът\\ менен чечими тууралуу жазуу формасында катышуучуларга кабарлайт.

25. Катышуучу тарабынан ак ниет эмес атаандаштык  аныкталган учурда акыркысы мындан ары конкурска катышуу укугунан ажыратылат, муну менен бирге кепилдик салымы ага кайтарылбайт. 

VIII. Конкурсту ъткър\\н\н тартиби.

26. Конкурсту жарыялоого чейин конкурстун шарттары белгиленет. 

27. Жарыяда жана маалыматтык пакетте кърсът\лгън конкурстун шарттарына ылайык келген конкурстук сунуш конкурстун катышуучуларына бекитилген конверттин ичинде арыз менен бирге тапшырылат.

28. Бир катышуучудан бир гана конкурстук сунуш сунушталышы м\мк\н. 

Конкурстук сунуштар менен конверттер инвестициялык жана  комиссия тарабынан белгиленген (технико-экономикалык кърсътк\чтър, т\ш\нд\рмъ каты) конкурстун шарттарына ылайык келген башка сунуштарды камтышы керек. 

29. Конкурстук сунуштарды ачуу конкурсту т\здън т\з ъткъргън учурда жана конкурстун катышуучуларынын же алардын ыйгарым укуктуу ък\лдър\н\н катышуусу менен конкурстук комиссиясы тарабынан ж\зъгъ ашырылат.

Комиссия келип т\шкън сунуштарды ирээти менен ачат, конкурстун катышуучусунун номерин, анын фамилиясын, атын жана атасынын атын же аталышын, конкурстун катышуучусу тарабынан сунушталган конкурсттук шарттарды окуйт, конкурстук сунуштарды ачуунун натыйжаларын протоколго жазат жана келип т\шкън конкурстук сунуштарды баалоого киришет. 

30. Конкурстук сунуштарды баалоо конкурстук сунуштарды ачкан к\н\ конкурстук документацияда белгиленген критерийлер боюнча ж\зъгъ ашырылат. Шаар аймагынын кызыкчылыктарынын негизинде, конкурстун шарттары менен каралган учурларда, конкурстун приоритетт\\ шарттары болуп сунушталган эё жакшы шарттар жана/же инвестициялык сунуштар саналат;

Эрежеден тышкары учурларда, конкурстук сунуштарды баалоо \ч\н кошумча убакыт керек болгондо, конкурсту ъткър\\н\н мъънъттър\ комиссия тарабынан кийинки комиссиянын отурумуна чейин узартылышы м\мк\н, бул тууралуу комиссиянын отурумуна катышкан комиссиянын м\чълър\ жана конкурстун катышуучулары тарабынан кол коюулуучу конкурстук сунуштарды ачуу жыйынтыктары жън\ндъ протоколго тиешел\\ жазуу ж\рг\з\лът. 

Берилген билдир\\лърд\ баалоонун ж\р\ш\ндъ комиссия конкурстун катышуучуларына ъздър\н\н конкурстук сунуштарын т\ш\нд\р\\ \ч\н кайрылууга укуктуу. Конкурстук шарттардын маёызын ъзгърт\\гъ жол берилбейт.  

Конкурстук документацияда белгиленген талаптарга ылайык келбеген конкурстук сунушту комиссия четке кагат. 

31. Конкурстук сунуштарды баалоонун жыйынтыгы боюнча эё мыкты шарттарды сунуштаган конкурстун жеё\\ч\с\ аныкталат, комиссиянын катчысы тарабынан конкурсту ъткър\\н\н жыйынтыктары жън\ндъ протокол т\з\лът, протоколго катчы, комиссиянын отурумуна катышкан комиссиянын м\чълър\ жана конкурстун жеё\\ч\с\ кол коюшат. 

32. Комиссиянын м\чълър\н\н ортосунда конкурсту ъткър\\гъ  байланыштуу пайда болгон талаш-тартыштар ачык добуш бер\\ менен чечилет, ал эми бирдей сандагы добуш чогулса, търагалык кылуучунун добушу чеч\\ч\ болуп саналат.

33. Конкурсту ъткър\\дъ:

а) Комиссиянын чечими боюнча эн мыкты шарттарды сунуш кылган жак жеё\\ч\ деп таанылат;

б) конверттерди ачып, сунуштарды окуган учурда конкурстун бардык катышуучулары же тиешел\\ т\рдъ таризделген ишеним каттары бар ък\лдър\ катышууга уруксат берилет. 

IX. Конкурстун документтерин тариздъън\н тартиби 

34. Эё мыкты шарттарды сунуштаган конкурстун катышуучусу жеё\\ч\ болуп жарыяланат. 

Эё мыкты шарттарды комиссия маалыматтык пакетте кърсът\лгън квалификациялык талаптарга ылайык аныктайт. Жеё\\ч\лърд\ аныктоо эки этапта ъткър\лът.  

Биринчи этапта квалификациялык талаптарга ылайык келген жана зарыл болгон документтердин толук тизмесин берген катышуучулар тандалат.  

Экинчи этапта конкурстук комиссиянын ар бир м\чъс\ 10 балдык шкала боюнча буга чейин белгиленген ар кандай кърсътк\чтър боюнча (мисалы: квалификация, иш тажрыйбасы, техникалык жабдуунун болушу жана башкалар) ар бир катышуучуну баалап чыгат. Андан кийин ар бир кандидат боюнча комиссиянын бардык м\чълър\н\н балдарын эсептъъ ж\рг\з\лът.  Балдардын эё къп санына ээ болгон талапкер жеё\\ч\ болуп саналат.

35. Конкурс ъткър\лгън к\н\ конкурсту ъткър\\н\н жыйынтыктары жън\ндъ протоколго комиссиянын отурумдарына катышкан комиссиянын м\чълър\ жана конкурстун жеё\\ч\с\ кол коюшат.  

36. Протоколдо тъмънк\ маалыматтар каралат: 

а) конкурстун предмети;

б) конкурстун жеё\\ч\с\н\н аты-жън\ же аталышы;

г) келишимге кол коюу боюнча тараптардын милдеттери;

д) ыйгарым укуктуу органдын алыш-бериш эсебинин номери жана башка реквизиттери.

Конкурстун жыйынтыгы жън\ндъ протоколдун къч\рмъс\ же протоколдон къч\рмъ бъл\к конкурстун жеё\\ч\с\нъ берилет. Комиссиянын бардык катышуучулары менен протоколго кол коюлгандан кийин 1 жумушчу к\нд\н ичинде шаар мэрыне жънът\лът. Шаардын мэры 5 жумушчу к\нд\н ичинде конкурстун жеё\\ч\с\ менен келишим т\зът. Эгерде конкурс ушул Жобону же Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын бузуу менен ъткър\лгън\ аныкталса, айыл ъкмът\н\н башчысы келишимге кол коюудан баш тартууга укуктуу.

37. Конкурсту жеёген жак, протоколго кол коюудан баш тарткан учурда жана шаардын мэры менен келишимге кол коюдан баш тарткан учурда тъккън кепилдик салымын жоготот, конкурстун жеё\\ч\с\ жана кайрадан уюштурулган конкурска катышуу укугунан ажыратылат.

Конкурсту жеёген жак, протоколго кол коюудан баш тарткан учурда жана айыл ъкмът башчысы менен келишимге кол коюдан баш тарткан учурда комиссия кайра уюштурулуучу конкурсту ъткър\\ жън\ндъ чечимин кабыл алууга же кийинки мыкты шарттарды сунуштаган башка катышуучуну конкурстун жеё\\ч\с\ деп таанууга укуктуу. 

Эгерде жеё\\ч\ деп таанылган конкурстун кийинки катышуучусу протоколго кол коюудан баш тарткан учурда, ал дагы  тъккън кепилдик салымын жоготот, конкурстун жеё\\ч\с\ жана кайрадан уюштурулган конкурска катышуу укугунан ажыратылат. Мындай учурларда кайра уюштурулуучу конкурс жарыяланат. 

 

Ноокат шаар кеёешинин

жооптуу катчысы                                                                           М.Ярматов