М А З М У Н У

№ п/п

Токтом №

Токтом датасы

Кыска мазмуну

1.

1

17.08.2016

Кыргыз Республикасынын Улуттук статстика комитетинин Ноокат райондук бөлүмү менен Мирмахмудов айыл өкмөтүнүн ортосунда  түзүлгөн келишимин бекитүү жөнүндө

2.

2

17.08.2016

Кыргыз Республикасына каратштуу мамлекеттик каттоо кызматы (Департамент) менен Мирмахмудов айыл өкмөтүнүн ортосунда  түзүлгөн келишимин бекитүү жөнүндөКыргыз Республикасына каратштуу мамлекеттик каттоо кызматы (Департамент) менен Мирмахмудов айыл өкмөтүнүн ортосунда  түзүлгөн келишимин бекитүү жөнүндө

 

 

 

 

 

1

 

Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: C:\Users\sony\Desktop\герб.jpg

Мирмахмудов кенешинин кезектеги V чакырылышынын XXX сессиясы

Т О К Т О М

Чапаев айылы

1

17.08.2016

 

Кыргыз Республикасынын Улуттук статстика комитетинин Ноокат райондук бөлүмү менен Мирмахмудов айыл өкмөтүнүн ортосунда  түзүлгөн келишимин бекитүү жөнүндө

Кыргыз Республикасынын Улуттук статстика комитетинин Ноокат райондук бөлүмү менен Мирмахмудов айыл өкмөтүнүн ортосунда  түзүлгөн келишимин бекитүү жөнүндөгү Мирмахмудов айылдык кеңешинин бюджет, финанс,экономика, соода маселелер боюнча туруктуу комиссиясынын берген тактамасын негизинде Мирмахмудов аылдык кеңешинин кезектеги сессиясы

 

ТОКТОМ КЫЛАТ:

 

1.         Кыргыз Республикасынын Улуттук статстика комитетинин Ноокат райондук бөлүмү менен Мирмахмудов айыл өкмөтүнүн ортосунда  түзүлгөн келишимин бекитилсин.

 

2.         Ушул токтом мыйзам негизинде аткарылсын.

 

3.         Токтомдун аткарылышын Мирмахмудов айыл өкмөтүнүн экономика жана статистика бөлүмүнүн адиси Ш.Шамсутдиновго жүктөтүлсүн .

 

4.         Токтомдун аткарылышын көзөмөлдөө жагы Мирмахмудов айылдык кеңешинин тиешелүү туруктуу комиссиясына тапшырылсын.

Мирмахмудов кенешинин кезектеги  төрагасы 

 

Н.Халбуваев

 

 

Назад

 

 

 

 

А.Мирмахмудов атындагы айылдык кеңешинин 2016-ж.

«17» август № 30-1

токтому менен бекитилди

 

 

Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча айрым мамлекеттик ыйгарым укуктарды жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарына берүү жөнүндө

 

КЕЛИШИМ

                                      2016-ж. «17»август  

 

1.     Келишимдин тараптары

Кыргыз Республикасынын Улуттук статистика комитетинин Ноокат райондук мамлекеттик статистика бөлүмүнүн атынан, мындан ары "мамлекеттик статистика органы" деп аталуучу Ноокат райондук мамлекеттик статистика бөлүмү жөнүндө Жобонун негизинде иштеген жетекчи Дуванаев Б.К биринчи тараптан жана А.Мирмахмудов атындагы айыл өкмөтүнүн атынан, мындан ары “өз алдынча башкаруунун аткаруу органы” деп аталуучу, жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө” жобонун негизинде иштеген башчысы Гафаров Ш. экинчи тараптан Кыргыз Республикасынын Конституциясын, "Жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө" жана "Жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарына айрым мамлекеттик ыйгарым укуктарды берүүнүн тартиби жөнүндө" Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын жетекчиликке алуу менен төмөнкүлөр тууралуу ушул келишимди түзүштү.

2.      Келишимдин шарттары

2.1 Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 19.12.2014-ж. №715 токтомуна ылайык Ноокат райондук мамлекеттик статистика бөлүмү А.Мирмахмудов атындагы айыл өкмөтүнө статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча төмөнкү мамлекеттик ыйгарым укуктарды берет:

1)  үстүбүздөгү жылдын тушуму үчүн себүү жөнүндө;

2)   жазгы талаа иштерин жүргүзүү жана жаздык өсүмдүктөрдү себүү жөнүндө;

3)  тушумду жыйноо, күздүк себүү жана тондурма айдоо тууралуу;

4)   айыл чарба мөмө-жемиш өсүмдүктөрүн жана жүзүмдү дүн жыйноо жөнүндө;

5)   айыл чарба өсүмдүктөрдүн тушумун жыйноо жөнүндө;

6)   дыйкан (фермер) чарбаларында жана жарандардын жеке көмөкчү чарбаларында мал чарбачылык продукцияларын өндүрүү жөнүндө;

7)   тоюттарды өндүрүү жөнүндө;

8)   дыйкан (фермер) чарбалары тарабынан айыл чарба продукцияларын сатуунун көлөмү жана баалары тууралуу;

9)   айыл чарба продукцияларын өндүрүүгө кеткен чыгымдар жөнүндө;

“Берилген ыйгарым укуктар боюнча маалымат берүүнүн мөзгилдүүлүгү жана мөөнөтү мамлекеттик статистика отчеттуулугунун формаларына ылайык каралып, 2-тиркемеде көрсөтүлгөн”.

“2-тиркеме Кыргыз Республикасынын Өкмөтү тарабынан жыл сайын бекитилүүчү Статистикалык иштердин программасына, Статистикалык иштердин графигине, Статистикалык отчеттуулуктун формаларынын табелине ылайык түзүлөт.

2.2. Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча А.Мирмахмудов атындагы айыл өкмөтү жогоруда көрсөтүлгөн берилүүчү мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашырууну кабыл алат.

2.3. Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилүүчү мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруу үчүн финансылык каражаттар (трансферттер) 1- тиркемеге ылайык Кыргыз Республикасынын Финансы министрлиги тарабынан борборлоштурулган түрдө республикалык бюджеттен бөлүнөт.

 

3. Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча мамлекеттик ыйгарым укуктарды берүүдө мамлекеттик статистика органынын укуктары жана милдеттери

3.1. Ноокат райондук мамлекеттик статистика бөлүмү өзүнүн ыйгарым укуктарын жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруу органына берүүдө төмөнкүлөргө укуктуу:

-     статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укукту аткарып жаткан жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруу органынын жетектөөчү адис-статистигин дайындоого жана бошотууга макулдашуунун жол- жоболорунун жүрүшүн талап кылууга;

-     статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктардын жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруу органы тарабынан ишке ашырылышын, ошондой эле ушул максатка бөлүнүп берилген финансылык, материалдык жана башка каражаттардын пайдаланылышын контролдоого;

статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу маселелери боюнча аткарууга милдеттуу болгон актыларды өзүнүн компетенциясынын чегинде кабыл алууга;

-      статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруунун жүрүшүндө жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруу органы тарабынан кетирилген тартип бузууларды четтетүү боюнча жазүү жүзүндө көрсөтмө берүүгө;

-         статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруу органынан берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды жүзөгө ашырууга байланышкан маалыматтарды, материалдарды жана документтерди сурап алууга;

- Кыргыз Республикасынын Финансы министрлиги тарабынан бекитилген 2- формага ылайык материалдык, финансылык жана башка каражаттарды пайдалануунун натыйжалары жөнүндө маалымат берүү үчүн жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруу органдарынан отчеттордун формаларын сурап алууга;

-     статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу үчүн жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруу органына берилген, бирок максаттуу эмес пайдаланылган каражаттарды белгиленген иретте өндүрүп алууга;

-       №2 тиркемеде берилген статистикалык инструментарийдин жана графиктин тизмегине ылайык статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткарууда жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруу органына берилген статистикалык маалыматтардын ишинимдүүлүгүн жана өз убагында болгондугун контролдоого;

-       КРдин Улутстаткому тарабынан бекитилген усулдарга ылайык статистикалык иргеме текшермелерге тиешелүү болгон чарба жүргүзүүчү субөекттердин тизмегин аныктоого;

-       жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруу органы берген статистикалык маалыматтардын (себилген аянттар, дүн жыйым жана айыл чарба өсүмдүктөрүнүн түшүмдүүлүгү ж.б. жөнүндө) ишенимдүүлүгүн текшерүүнү уюштурууга;

-    алгачкы статистикалык эсептин абалын жана толуктугун текшерүүгө;

-         статистикалык маалыматтарды берүүдө мөөнөтү үзгүлтүккө учураса, алар ишенимдүү эмес болсо, статистикалык байкоонун субөекттери толук эмес камтылса, статистикалык маалыматтар берилбесе, өзүнүн милдеттерин аткарбаса ж.б.у.с. учурларда “Мамлекеттик статистика жөнүндө” Мыйзамга, Кыргыз Республикасынын “Административдик жоопкерчилик жөнүндө кодексине”, ушул Келишимге ылайык чараларды көрүүгө;

-      "Жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарына айрым мамлекеттик ыйгарым укуктарды берүүнүн тартиби жөнүндө" Кыргыз Республикасынын Мыйзамы менен белгиленген учурларда жана тартипте, статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча мамлекеттик ыйгарым укуктарды берүү жөнүндөгү келишимди мөөнөтүнө чейин бузууну демилге кылууга.

3.1.  Ноокат райондук мамлекеттик статистика бөлүмү өзүнүн ыйгарым укуктарын жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруу органына берүүдө төмөнкүлөргө милдеттүү:

-     статистикалык маалыматтарды киргизүү үчүн электрондук программалар менен камсыз кылууга, программалык камсыздоо иштерине жөндөмүн жогорулатуу боюнча окууларды өткөрүүгө;

-     статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктардын ишке ашырылышын камсыз кылуу үчүн арналган статистикалык инструментарийди, материалдык, финансылык жана башка каражаттарды зарылдыкка жараша өз убагында жана толук көлмөдө өткөрүп берүүгө;

 

-          статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруу органына берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды жүзөгө ашыруу үчүн зарыл болгон методикалык, уюштуруучулук, консультативдик, башка жардам көрсөтүүгө, укуктук, техникалык жана башка документтер менен жергиликтүү өз алдынча башкаруу органын камсыздоого;

-     статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруу жүктөлгөн жетектөөчү адис-статистиктин квалификациясын жогорулатуу үчүн жылына эки жолудан кем эмес окуу өткөрүүгө;

-     статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктардын аткарылышын жана бөлүнгөн материалдык, финансылык жана башка каражаттарды максаттуу пайдаланышын контролдоого.

4. Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашырууда жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруу органынын

укуктары жана милдеттери

4.1. Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашырууда А.Мирмахмудов атындагы айыл өкмөтү төмөнкүлөргө укуктуу:

-      статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген ыйгапым укуктарды ишке ашыруу үчүн каралган статистикалык инструментарийди, материалдык, финансылык жана башка каражаттарды өз убагында жана толук көлөмдө өткөрүп берүүнү талап кылууга;

-          статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча мамлекеттик статистика органынан берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу үчүн методикалык, уюштуруучулук, кеңеш берүү жана башка жардамды, ошондой эле зарыл болгон укуктук, техникалык жана башка документтерди алууга;

-    райондук (шаардык) мамлекеттик статистика бөлүмүнүн көрсөтмөлөрүнө ылайык статистикалык маалыматтардын ишенимдүүлүгүнө текшерүүлөрдү жүргүзүүгө катышууга;

-     статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткарууда кетирилген тартип бузууларды четтетүү боюнча мамлекеттик органдардын жазүү жүзүндөгү көрсөтмөлөрүнө сот тартибинде даттанууга;

-       ушул Келишим жана "Жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарына айрым мамлекеттик ыйгарым укуктарды берүүнүн тартиби жөнүндө" Кыргыз Республикасынын Мыйзамы менен белгиленген учурларда :,ана тартипте, “Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча мамлекеттик ыйгарым укуктарды берүү жөнүндө келишимди” мөөнөтүнө чейин бузууну демилге кылууга.

4.2. Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилге; мамлекеттик ыйгарым укуктарды жүзөгө ашырууда А.Мирмахмудов атындагы айыл өкмөтү төмөнкүлөргө милдеттүү:

-Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды бул келишимге, Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн токтому менен бекитилген Статистикалык иштердин программасына, Кыргыз Республикасынын Улуттук статистика комитети тарабынан бекитилген статистикалык отчңттуулуктун формаларынын табелине жана башка Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларына ылайык ишке ашырууга;

-      райондук (шаардык) мамлекеттик статистика бөлүмүнүн макулдашуусу боюнча статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруу үчүнжетектөөчү адис-статистикти кабыл алууга жана дайындоого;

-      статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруучу жетектөөчү адис-статистиктин кызматтык милдеттерин иштеп чыгууга;

-     жетектөөчү адис-статистикти жумуш оруну: иш белме, жеке компьютер, жумуш эмереги, телефон жана канцтовар менен камсыз кылууга;

-      статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруу үчүн бөлүнгөн материалдык, финансылык жана башка каражаттарды максаттуу пайдаланууну камсыздоого;

-      статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча мамлекеттик статистика органы тарабынан берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу жана материалдык, финансылык жана башка каражаттарды пайдалануу боюнча тоскоолдуксуз текшерүүлөрдү жүргүзүү үчүн шарттарды камсыздоого;

-      квалификацияны жогорулатуу үчүн мамлекеттик статистика органы тарабынан уюштурулган окууга, жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруу органынын жетектөөчү адис-статистиктин катышуусун камсыздоого;

 

-      статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашырууда кетирилген тартип бузууларды четтетүү боюнча мамлекеттик статистика органдарынын жазүү жүзундөгү көрсөтмөлөрүн аткарууга;

-      квартал сайын КР Финансы министрлиги тарабынан бекитил.сн 2008-ж. 24- ноябрындагы №192 буйругунун 2-формасына ылайык статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашырууга бөлүнгөн финансылык каражаттарды пайдалануу тууралуу финансылык отчңт берүүгө;

-      статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу мөөнөтүнө чейин токтотулган учурда, берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруу үчүн ага бөлунгөн, пайдаланылбаган финансылык, материалдык жана башка каражаттарды кайтарууга.

5. Жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруу органынын статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруучу

жетектөөчү адис-статистиги

5.1.      Жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруу органынын статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруучу жетектөөчү адис-статистиги райондук, шаардык бөлүмдөрдүн жана мамлекеттик статистика органынын башкармалыктарынын жетекчилери менен макулдашуу боюнча муниципалдык кызмат чөйрөсүндөгү Кыргыз Республикасынын мыйзамдарына ылайык кызматка дайындалган жана кызматтан бошотулган муниципалдык кызматчы болуп саналат;

5.2.     Жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруу органынын статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруучу жетектөөчү адис-статистиги өз ишинде Кыргыз Республикасынын Конституциясын, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын, Кыргыз Республикасынын башка ченемдик укуктук актыларын жетекчиликке алат.

5.3.      Жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органынын статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген' мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруучу жетектеечу адис-статисти статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча ушул Келишимдин 2-Тиркемесине ылайык иш алып барат.

Келишимдин 2-Тиркемесинде төмөнкүлөргө каралган:

-         мал чарбачылыгынын жана есумдук естуруучулуктун продукциясынын ендурушун тандап алып текшерууге;

-         статистикалык иштердин программасында керсетулген келемде жана меенетерде статистикалык отчеттуулукту тузуу учун эсептерди жургузууге;

5.4.      Жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органынын статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруучу жетектеечу адис-статисти берилген статистикалык отчеттулуктун ишенимдуулугу учун жоопкерчилик тартат (2-Тиркеме).

5.5.      Жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органынын статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруучу жетектеечу адис-статисти статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктардын аткарылышына тийиштуу ар кандай статистикалык текшеруулерге катышат.

5.6.      Жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органынын статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруучу жетектеечу адис-статисти төмөнкүлөргө милдеттуу:

-        “Айыл чарбасынын статистикалык отчңттуулугу” программалык камсыздоо маалымдамасында каралган чарба жургузуучу субөекттердин каталогуна ылайык, белгиленген мөөнөтүнө ылайык өз убагында жана сапаттуу статистикалык маалыматтарды жыйноону, тандап алып текшеруулерду камсыздоого;

-          №2 тиркемеде керсетулген “Статистикалык отчңттуулуктун формасынын табелинде” бекитилген формалар боюнча программалык камсыздоого статистикалык маалыматтарды киргизууну ишке ашырууга;

-      керсетмелерге же аларды толтуруу боюнча нускамаларга ылайык мамлекеттик статистикалык отчңттуулуктун формаларын толтуруу учун алгачкы эсепти киргизуу тартибин сактоону камсыздоого;

-         мамлекеттик ыйгарым укуктарды берууде жуктелген милдеттерге ылайык талаптарды аткарбагандыгы учун жеке жоопкерчиликти тартууга;

-      кагаз жана электрондук калыбындагы чарба китеби боюнча маалыматтардын ишенимдуулугун текшеруу боюнча иштерге катышууга, жыйынтыкталган маалыматтар базасынын (т.а. ар бир уй чарбасы боюнча) талдоосун жургузууге жана айыл чарбасы боюнча алынган натыйжаларды учурдагы статистика менен салыштырууга;

6. Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча мамлекеттик ыйгарым укуктарды берууде жергиликтүү өз  алдынча башкаруу органын финансылык, материалдык жана

башка каражаттар менен камсыздоо

6.1.       Жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органына статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды жузеге ашырууга зарыл болгон финансылык камсыздоо республикалык бюджеттен КР Финансы министрлигинин жергиликтүүбюджетине берилуучу максаттуу трансферттер (субвенциялар) формасында жургузулет.

6.2.         Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу учун тиешелуу финансылык жылга максаттуу трансферттердин (субвенциялардын) жалпы келемун эсептее Кыргыз Республикасынын                                                            Экметунун 2014-жылдын 19-декабрындагы №715 токтому менен бекитилген максаттуу трансферттердин (субвенциялардын) келемун эсептее методикасынын негизинде жургузулет.

Ушул келишимдин 9.2-пунктунда керсетулгвн меенетке карата аныкталган максаттуу трансферттердин (субвенциялардын) суммасы Кыргыз Республикасынын вкмету тарабынан бекитилген максаттуу трансферттердин (су: зенциялардын) келемун эсептее методикасына ылайык келишимге тиркелет жана анын ажыратылгыс белугу болуп эсептелет (1-тиркеме).

6.3.         Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу учун жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органы тарабынан жергиликтүүбюджетке республикалык бюджеттен белунуучу максаттуу трансферттердин (субвенциялардын) жалпы келему жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органынын алыш-бериш эсебине тушет жана көзектеги финансылык жылга жергиликтүүбюджеттин кирешелер жана чыгашалар тузумунде чагылдырылууга тийиш.

6.4.          Максаттуу трансферттердин (субвенциялардын) жалпы келему өзуне төмөнкүлөргөду камтыйт:

-        жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органынын статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруучу жетектеечу адис-статистигине бир бирдик эмгек акы телеену;

-         берилуучу ыйгарым укуктарды аткарууга чыгымдарды: уняа чыгымдары, байланыш кызматтары;

-   иш сапар чыгымдары;

-     коммуналдык чыгымдарды (электр, жылуулук жана суу менен камсыздоо ж.б.) зарылдыкка жараша;

-   канцелярдык жана чарбалык товарларга чыгымдарды;

6.5.         Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу учун зарыл болгон материалдык каражаттар зарылдыкка жараша мамлекеттик статистика органы тарабынан жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органына кабыл алуу-еткеруп беруу актынын негизинде еткерулуп берилет.

6.6.         Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруу учун чарбалык ишмердикти жургузуу учун (жабдуулар, обөекттер, техника ж.б.) зарылдыкка жараша белунген материалдык каражаттар макулдашуу комиссиясында каралгандан жана алардын колдонууга жарактуулугу аныкталгандан кийин еткерулуп берилууге тийиш.

Макулдашуу комиссиясы мамлекеттик статистика органдарынын ж'ма жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органдарынын екулдерунен тек укуктуулуктун негизинде тузулет.

6.7.    Жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органына еткерулуп берилуучу материалдык каражаттардын тизмеги тараптардкн макулдашуусу менен аныкталат.

6.8.       Жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органына статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу учун белунген материалдык каражаттарды пайдалануунун тартиби мамлекеттик статистика органы тарабынан аныкталат.

7. Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу боюнча жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органынын отчңттуулугунун формасы жана мөзгилдуулугу

7.1. Жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органы мамлекеттик статистиканын аймактык органына төмөнкүлөргөду берууну камсыздайт:

-         мамлекеттик статистикалык отчеттуулукту 2-тиркемеде керсе у л ген Кыргыз Республикасынын вкмету тарабынан жыл сайын бекитилуучу Статистикалык иштердин программасына, Статистикалык иштердин графигине, Статистикалык отчеттуулуктун формаларынын табелине ылайык;

-     квартал сайын 10 унан кечиктирбестен КР Финансы министрлиги тарабынан

 

2008-жылдын 24-ноябрында бекитилген №192 буйругунун 2-формасына ылайык статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашырууга белунген финансылык каражаттарды пайдалануу тууралуу финансылык отчңтту.

 

 

8. Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктардын ишке ашырылышын мамлекеттик орган тарабынан контролдоонун

тартиби

8.1.         Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктардын ишке ашырылышын көземелдее (мындан ары - көземелдое) келишимдин жана Кыргыз Республикасынын мыйзамдарынын талаптарынын сакталышын камсыздоо максатында жургузулет.

8.2.       Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органы тарабынан мамлекеттик ыйгарым укуктардын аткарылышын көземелдеену мамлекеттик статистика органдары жур» /зет.

8.3.   Мамлекеттик статистика органы:

-      аныкталган тартип бузууларды четтетуу тууралуу керсетмелерду женетуу укугу менен жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органы тарабынан статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктардын толук кандуу жана сапаттуу аткарылышын көземелдейт;

-        жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органынын статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу учун белунген материалдык жана финансылык каражаттарды максаттуу пайдаланышын текшерет;

-     жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органы тарабынан статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктар чейресуне таандык болгон маселелер боюнча ченемдик укуктук актылардын, ошондой эле методикалык керсетмелердун аткарылышын көземелдейт;

-       келишим менен каралган учурларда жогору турган органга жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органы тарабынан статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу ну токтотуу жана ушул келишимди бузуу жөнүндө сунуштарды даярдайт жана киргизет.

8.4.         Жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органдары тарабынан статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктардын ишке ашырылышын көземелдеену тиешелуу мамлекеттик сатистика органы теменкудей турде жургузет:

-     статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органдары тарабынан ишке ашыруу белугунде алардын ишин координациялоо;

-    бул келишимде белгиленген тартипте жана меенеттерде жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органдарынан статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруунун натыйжалары жөнүндө отчңтторду кабыл алуу;

-     статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу жана мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашырууга белунген каражаттарды пайдалануу белугунде жергиликтүү өз  алдьиа башкаруунун аткаруу органдарынын ишин текшеруу;

-     статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу маселелери боюнча жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органдарына сунуштамаларды беруу;

-       жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органдары тарабынан кабыл алынган чечимдерди мыйзамдуулук жана максатка ылайыктуулук көз карашы менен баалоо.

9. Келишимдин кучуне киришинин жана колдонуу мовнотунун тартиби

 

9.1.         Келишим жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун екулчулуктуу органы тарабынан бекитилууге тийиш жана жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун екулчулуктуу органынын келишимди бекитуу тууралуу токтому кабыл алынган кунден тартып кучуне кирет.

9.2.   Ушул келишим 2016-жылдын 31-декабрына чейин колдонулат.

Эгерде ушул келишимдин колдонуу меенету аяктаганга чейин тараптардын бири дагы өзунун келишимди бузуу ниети жөнүндө билдирбесе, анда анын колдонуу меенету автоматтык турде кийинки бир жылга жана ошол эле шарттярда узартылат.

 

9.3.   Бул келишим бирдей юридикалык кучке ээ болгон уч нускада тузулду.

9.4. Бул    келишимдин бардык Тиркемелери анын ажырагыс белугу болуп эсептелишерин белгилее.

10. Келишимдин шарттарын озгортуу

10.1.    Келишимге өзгертуулер жана толуктоолор тараптардын макулдашуусу менен киргизилет.

10.2.       Келишимге киргизилуучу өзгертуулер жана толуктоолор жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун екулчулуктуу органы тарабынан да бекитилууге тийиш жана жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун екулчулуктуу органынын келишимге киргизилген өзгертуулерду жана толуктоолорду бекитуу жөнүндө токтому кабыл алынган кунден тартып кучуне кирет.

11. Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашырууну токтотуунун негиздери жана тартиби

11.1. Жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органы тарабынан статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу теменку учурларда токтотулушу мумкун:

-    келишимдин колдонуу меенету аяктаганда;

-       келишимди жараксыз деп таануу жөнүндө соттун чечими мыйзамдуу кучуне кирген;

-     жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органы тарабынан статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу учун көзектеги финансылык жылга республикалык бюджетте максаттуу трансферттердин (субвенциялардын) жок болгондо;

-    статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды андан ары ишке ашыруу мумкунчулугун жокко чыгарган ченемдик укуктук акт кабыл алынган да:

-устубуздегу жылдын тушуму учун себуу жөнүндө;

-жазгы сугат иштерин жургузуу жана жаздык есумдуктерду себуу жөнүндө;

-   тушумду жыйноо, куздук себуу жана тондурйаны айдоо тууралуу;

-    айыл чарба меме-жемиш есумдуктерун жана жузумду дун, жыйноо жөнүндө;

-    айыл чарба есумдуктердун тушумун жыйноо жөнүндө;

-   дыйкан (фермер) чарбаларында жана жарандардын жеке кемекчу чарбаларында мал чарбачылык продукцияларын ендуруу жөнүндө;

-   тоюттарды ендуруу жөнүндө;

-   дыйкан (фермер) чарбалары тарабынан айыл чарба продукцияларын иштетуудегу келему жана баалары тууралуу

-      статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча мамлекеттик статистика органы тарабынан берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды өз алдынча ишке ашыруу жөнүндө чечим кабыл алынган (келишимди мөөнөтүнө чейин кучун бузуу);

-       Келишим жана /же "Жергиликтүү өз  алдынча башкаруу органдарына айрым мамлекеттик ыйгарым укуктарды беруунун тартиби жөнүндө" Кыргыз Республикасынын Мыйзамында белгиленген тартипте жана шарттарда жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органы тарабынан статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруудан баш тарткан (келишимди мөөнөтүнө чейин бузуу).

 

 

11.2.         Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу мамлекеттик статистика органынын же жергиликтүүвз алдынча башкаруунун аткаруу органынын дем 'лгеси боюнча мөөнөтүнө чейин токтотулушу мумкун.

11.3.         Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органы тарабынан мөөнөтүнө чейин токтотуунун шарттары болуп төмөнкүлөргө эсептелет:

-         мамлекеттик статистика органы тарабынан статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу учун зарыл болгон материалдык жана башка каражаттар менен жергиликтүү өз  алдынча башкаруу органын камсыздоонун мумкун эместиги;

-     статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу, жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органынан көз каранды болбогон себептер боюнча мумкун эместиги;

-     статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча мамлекеттик ыйгарым укуктарды беруунун жана же ишке ашыруунун шарттарын өзгөрткөн ченемдик укуктук актынын кабыл алынышы;

11.4.         Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды мамлекеттик статистика органы тарабынан мөөнөтүнө чейин токтотуунун шарттары болуп төмөнкүлөргө эсептелинет:

-      статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруу органы тарабынан андан ары ишке ашыруу максатка ылайыксыз деп мамлекеттик статистика органы тарабынан табуу, анын ичинде аларды аткарбагандыгы же талаптагыдай эмес ишке ашыргандыгы учун;

-     жергиликтүү­ өз алдынча башкаруунун аткаруу органы тарабынан статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды ишке ашыруу учун алынган материалдык, финансылык жана башка каражаттарды максаттуу эмес пайдалануу, эгер ал бузуулар жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органы тарабынан статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткарууну татаалдаштырган шарттарды түзүү;

-     статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча мамлекеттик ыйгарым укуктарды беруунун жана (же) ишке ашыруунун шарттарын өзгерткен ченемдик укуктук актынын кабыл алынышы;

11.5.       Тараптардын биринин демилгеси боюнча статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктар мөөнөтүнө чейин токтотулган учурда токтотууну демилгелеген тарап статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткарууну токтотуунун болжолдонгон датасына чейин 15 жумушчу кун мурда башка тарапка жазүү турунде билдируу женетууге милдеттуу.

11.6.         Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды мөөнөтүнө чейин токтотуу жөнүндө билдирүүнү алган тарап аны 15 жумушчу кундун аралыгында карап чыгууга жана башка тарапка кароонун жыйынтыгы жөнүндө кабарлоого милдеттуу.

Башка тарап билдируу менен макул болгон учурда статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруу тараптардын макулдашуусунун негизинде токтойт.

11.7.     30 жумушчу кундун аралыгында билдирүүнү кароонун жыйынтыгы жөнүндө жазүү турунде жооп жок болгон же башка тарап статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткарууну токтотуу менен макул болбогон учурда берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды мөөнөтүнө чейин токтотуу жөнүндө маселе сот тартибинде чечилет.

11.8.         Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктар аткаруу мөөнөтүнө чейин токтотулган учурда аларды ишке ашыруу учун жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органына белунген, пайдаланылбаган материалдык жана финансылык каражаттар берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткаруу токтотулган кунден тартып 15 жумушчу кундун аралыгында мамлекеттик органга кайтарылууга тийиш.

11.9.         Статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктардын аткарылышын каржылоо ушул келишимде каралган келемде, тартипте жана меенетге токтотулган учурда жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органы статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткарууну токтотууга укуктуу, бул жөнүндө жазүү турунде 15 жумушчу кундун аралыгында тиешелуу мамлекеттик статистика органына билдирет.

11.10.       Жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органы статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды аткарууну токтоткон кунден тартып, мамлекеттик ыйгарым укуктар, жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органына аларды берген мамлекеттих,: статистиканын аймактык органы тарабынан аткарылууга тийиш.

11.11.      Жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун аткаруу органынын статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктарды андан ары аткарууну токтотуу, токтотуп туруу жана баш тартуу тууралуу чечими жергиликтүү өз  алдынча башкаруунун екулчулуктуу органынын токтому менен бекитилет жана "Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө" Кыргыз Республикасынын Мыйзамында белгиленген тартипте кучуне кирет.

12.   Тараптардын жоопкерчилиги

12.1.     Келишимдин шарттарын талаптагыдай аткарбагандык, укуктарын басмырлоо же материалдык жана моралдык зыян келтируу учун тараптар Кыргыз Республикасынын мыйзамдарына ылайык жоопкерчилик тартышат.

12.2.     Айыл екмотонон башчысы статистикалык маалыматтарды жыйноо боюнча берилген мамлекеттик ыйгарым укуктардын тийиштуу турде аткарылышын уюштуруу, статистикалык маалыматтардын ишенимдуулугу, өз убаг-'чда болгондугу жана сапаты, болунгон материалдык, финансылык жана башка каражаттарды максаттуу пайдалануу жана ушул келишимдин жоболорун так аткаруу учун жеке жоопкерчилик тартат.

13.   Талаштарды чечуу тартиби

13.1.   Ушул келишимди аткаруунун журушунде келип чыккан бардык талаштар жана келишпестиктер тараптар ортосунда суйлешуулор аркылуу же болбосо сот тартибинде чечилет.

Тараптардын даректери жана кол тамгалары

 

А.Мир.махмудов атындагы айыл аймагы Гафаров Ш.

 

 

 

 

 

 

 
Описание: Описание: image1

 

 

 

 


2

 

Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: Описание: C:\Users\sony\Desktop\герб.jpg

Мирмахмудов кенешинин кезектеги V чакырылышынын XXX сессиясы

Т О К Т О М

Чапаев айылы

2

17.08.2016

 

Кыргыз Республикасына каратштуу мамлекеттик каттоо кызматы (Департамент) менен Мирмахмудов айыл өкмөтүнүн ортосунда  түзүлгөн келишимин бекитүү жөнүндөКыргыз Республикасына каратштуу мамлекеттик каттоо кызматы (Департамент) менен Мирмахмудов айыл өкмөтүнүн ортосунда  түзүлгөн келишимин бекитүү жөнүндө

Кыргыз Республикасына каратштуу мамлекеттик каттоо кызматы (Департамент) менен Мирмахмудов айыл өкмөтүнүн ортосунда  түзүлгөн келишимин бекитүү жөнүндөгү Мирмахмудов айылдык кеңешинин бюджет, финанс,экономика, соода маселелер боюнча туруктуу комиссиясынын берген тактамасын негизинде Мирмахмудов аылдык кеңешинин кезектеги сессиясы

 

ТОКТОМ КЫЛАТ:

 

1.         Кыргыз Республикасынын Улуттук статстика комитетинин Ноокат райондук бөлүмү менен Мирмахмудов айыл өкмөтүнүн ортосунда  түзүлгөн келишимин бекитилсин.

 

2.         Ушул токтом мыйзам негизинде аткарылсын.

 

3.         Токтомдун аткарылышын Мирмахмудов айыл өкмөтүнүн  башчысы Ш.Гафаров жана айыл өкмөтүнүн башкы адиси Д.Мамажановаларга жүктөтүлсүн .

 

4.         Токтомдун аткарылышын көзөмөлдөө жагы Мирмахмудов айылдык кеңешинин тиешелүү туруктуу комиссиясына тапшырылсын.

1.         Кыргыз Республикасынын Улуттук статстика комитетинин Ноокат райондук бөлүмү менен Мирмахмудов айыл өкмөтүнүн ортосунда  түзүлгөн келишимин бекитилсин.

 

2.         Ушул токтом мыйзам негизинде аткарылсын.

 

3.         Токтомдун аткарылышын Мирмахмудов айыл өкмөтүнүн  башчысы Ш.Гафаров жана айыл өкмөтүнүн башкы адиси Д.Мамажановаларга жүктөтүлсүн .

 

4.         Токтомдун аткарылышын көзөмөлдөө жагы Мирмахмудов айылдык кеңешинин тиешелүү туруктуу комиссиясына тапшырылсын.

Мирмахмудов кенешинин кезектеги  төрагасы 

 

Н.Халбуваев

 

 

Назад

 

 

ДОГОВОР
о делегировании органам местного самоуправления отдельных государственных полномочий

1. Стороны договора

1.1.Департамент  регистрации населения и актов гражданского состояния  при  Государственной регистрационной службе при Правительстве Кыргызской Республики, именуемый в дальнейшем "Департамент" в лице___ М. Пратова _____ ____________________________________, действующего на основании Положения "О Департаменте", с одной стороны,с/у Мирмахмудов__________ (полное наименование исполнительного органа МСУ), именуемый (ое) в дальнейшем "исполнительный орган местного самоуправления", в лице ___Гафаров Шухрат Мамадумарович___ (фамилия, имя, отчество), действующего (ей) на основании _____________________________________, с другой стороны, именуемые вместе «Стороны», руководствуясь Конституцией Кыргызской Республики, Семейным Кодексом Кыргызской Республики, законами Кыргызской Республики "О местном самоуправлении", «Об актах гражданского состояния», "О порядке делегирования органам местного самоуправления отдельных государственных полномочий", заключили настоящий договор о нижеследующем.

2. Предмет договора

2.1.Департамент делегирует _______С/у Мирмахмудов_________ (наименование исполнительного органа местного самоуправления), следующие государственные полномочия:

- по сбору, приему и передаче документов, являющихся основанием для государственной регистрации территориальными органами записи актов гражданского состояния (далее-ЗАГС) рождения,  заключения брака,  установления отцовства и смерти в автоматизированной информационной системе записей актов гражданского состояния (далее-АИС ЗАГС); 

- по   выдаче гражданам свидетельств о государственной регистрации рождения, заключения брака, установления отцовства и смерти, оформленных территориальными органами ЗАГС по программе АИС ЗАГС в соответствии с законодательством Кыргызской Республики, регулирующим сферу регистрации актов гражданского состояния.

2.2.___________ С/у Мирмахмудов ____________

(наименование исполнительного органа местного самоуправления) принимает к исполнению вышеуказанные делегируемые государственные полномочия и руководствуется Регламентом, являющейся неотөемлемой частью настоящего договора (приложение №1).

3. Права и обязанности Департамента при делегировании государственных полномочий

3.1. Департамент при делегировании своих полномочий исполнительному органу местного самоуправления имеет право:

- контролировать осуществление исполнительным органом местного самоуправления делегированных государственных полномочий;

- принимать в пределах своей компетенции обязательные для исполнения акты по вопросам осуществления делегированных государственных полномочий;

- давать письменные предписания по устранению нарушений, допущенных исполнительным органом местного самоуправления в ходе осуществления делегированных государственных полномочий;

- запрашивать от исполнительного органа местного самоуправления информацию, материалы и документы, связанные с осуществлением делегированных государственных полномочий;

- устанавливать форму отчетов исполнительных органов местного самоуправления для представления информации о результатах исполнения делегированных государственных полномочий;

- инициировать досрочное расторжение договора о делегировании государственных полномочий, в случаях и порядке, установленными настоящим договором и Законом Кыргызской Республики "О порядке делегирования органам местного самоуправления отдельных государственных полномочий".

3.2. Департамент в пределах своей компетенции обязан:

- оказывать исполнительному органу местного самоуправления методическую, организационную, консультативную и иную помощь, обеспечить исполнительный орган местного самоуправления правовой, технической и иной документацией, необходимой для осуществления делегированных государственных полномочий;

- не менее двух раз в год проводить обучение в целях повышения квалификации специалистов, на которых возложено исполнение делегированных государственных полномочий;

- осуществлять контроль  исполнения  делегированных государственных полномочий.

4. Права и обязанности исполнительного органа местного самоуправления при осуществлении делегированных государственных полномочий

4.1. _______ С/у Мирмахмудов _________________

(наименование исполнительного органа местного самоуправления) при осуществлении делегированных государственных полномочий имеет право:

- получать от Департамента методическую, организационную, консультативную и иную помощь, а также необходимую правовую, техническую и иную документацию для осуществления делегированных государственных полномочий;

- обжаловать в судебном порядке письменные предписания государственных органов по устранению нарушений, допущенных при исполнении делегированных государственных полномочий;

- инициировать досрочное расторжение договора о делегировании государственных полномочий в случаях и порядке, установленными настоящим договором и Законом Кыргызской Республики "О порядке делегирования органам местного самоуправления отдельных государственных полномочий".

4.2. ______ С/у Мирмахмудов ____________

(наименование исполнительного органа местного самоуправления) при осуществлении делегированных государственных полномочий обязан:

- осуществлять делегированные им государственные полномочия в соответствии с настоящим договором и нормативными правовыми актами Кыргызской Республики;

- обеспечить целевое использование материальных, финансовых и иных средств, переданных для исполнения делегированных государственных полномочий;

- обеспечить условия для беспрепятственного проведения государственным органом проверок в части осуществления делегированных государственных полномочий и использования предоставленных материальных, финансовых и иных средств;

- обеспечить участие должностных лиц исполнительного органа местного самоуправления в обучении для повышения квалификации, предоставляемом государственным органом;

- исполнять письменные предписания государственных органов по устранению нарушений, допущенных при осуществлении делегированных государственных полномочий;

- не позднее 5 числа, ежемесячно представлять отчет в территориальный орган записи акта гражданского состояния о результатах исполнения делегированных государственных полномочий;

- в случае досрочного прекращения осуществления делегированных государственных полномочий возвращать неиспользованные финансовые,материальные и иные средства, переданные ему для исполнения делегированных государственных полномочий.

 

5. Должностное лицо исполнительного органа местного самоуправления, исполняющий делегированные государственные полномочия

5.1. Должностное лицо исполнительного органа местного самоуправления, исполняющий делегированные государственные полномочия является муниципальным служащим, который назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Кыргызской Республики в сфере муниципальной службы.

5.2. В своей деятельности должностное лицо исполнительного органа местного самоуправления, исполняющий делегированные государственные полномочия, руководствуется Конституцией Кыргызской Республики, законами Кыргызской Республики, иными нормативными правовыми актами Кыргызской Республики, а также настоящим договором.

5.3. Должностное лицо исполнительного органа местного самоуправления, осуществляет делегированные государственные полномочия в соответствии с регламентом согласно приложению №1.

5.4. Должностное лицо исполнительного органа местного самоуправления, исполняющий делегированные государственные полномочия несет персональную ответственность, в соответствии с законодательством Кыргызской Республики:

- за сбор, прием и достоверность  документов, являющихся основанием для государственной регистрации актов гражданского состояния;

- за достоверность подписей заявителей, проставляемых в бланках заявлений о регистрации актов гражданского состояния;

- за достоверность и сохранность документов, предоставленных заявителями;

- за обеспечение своевременной доставки документов в территориальный орган ЗАГС для регистрации в АИС ЗАГС;

- за сохранность свидетельств о регистрации актов гражданского состояния переданных должностному лицу исполнительного органа местного самоуправления, исполняющему делегированные государственные полномочия;

-  за своевременную выдачу заявителям/гражданам свидетельств о регистрации актов гражданского состояния, выданных территориальными органами ЗАГС;

- за достоверность проставляемых заявителями подписей в записях актов  гражданского состояния.

6. Обеспечение финансовыми, материальными и иными средствами исполнительного органа местного самоуправления при делегировании государственных полномочий.

6.1. Финансовое обеспечение, необходимое исполнительному органу местного самоуправления для осуществления делегированных государственных полномочий, осуществляется в форме целевых трансфертов (субвенций), предоставляемых местному бюджету из республиканского бюджета.

6.2. Расчет общего обөема целевых трансфертов (субвенций) на соответствующий финансовый год для осуществления делегированных государственных полномочий производится на основании методики расчета обөема целевых трансфертов (субвенций), утвержденной Правительством Кыргызской Республики.

Сумма целевых трансфертов (субвенций), определенных на срок, указанный в пункте 9.2. настоящего договора, в соответствии с методикой расчета обөема целевых трансфертов (субвенций), утвержденной Правительством Кыргызской Республикой, прилагается к договору и является его неотөемлемой частью (приложение №2).

6.3. Общий обөем целевых трансфертов (субвенций), предоставляемых местному бюджету из республиканского бюджета для осуществления исполнительным органом местного самоуправления делегированных государственных полномочий, поступают на расчетный счет исполнительного органа местного самоуправления и должен отражаться в структуре доходов и расходов местного бюджета на очередной финансовый год.

6.4. Общий обөем целевых трансфертов (субвенций) включает в себя:

- оплату труда должностного лица исполнительного органа местного самоуправления;

- затраты на исполнение передаваемых полномочий: транспортные расходы, услуги связи;

- коммунальные расходы (электроснабжение, теплоснабжение, водоснабжение и т.п.);

- расходы на канцелярские и хозяйственные товары;

- расходы на обучение для повышения квалификации должностного лица;

- расходы на оборудование и иные сопутствующие товары.

 

 

7. Форма отчетности и периодичность доставки документов являющихся основанием для государственной регистрации актов гражданского состояния в территориальные органы ЗАГС исполнительными органами местного самоуправления по осуществлению делегированных государственных полномочий.

7.1. Исполнительный орган местного самоуправления обеспечивает представление в территориальный отдел ЗАГС Департамента:

- два раза в неделю (понедельник и среда) осуществляет доставку документов, являющихся основанием для государственной регистрации актов гражданского состояния  по программе АИС ЗАГС в территориальный орган ЗАГС;

- не позднее 5 числа ежемесячно (ежеквартально, раз в полугодие, в конце года) отчета о результатах исполнения делегированных государственных полномочий по форме, утвержденной государственным органом и согласованной с исполнительным органом местного самоуправления;

8. Порядок осуществления контроля исполнения делегированных государственных полномочий

8.1. Контроль по делегированным государственным полномочиям  осуществляется в целях обеспечения соблюдения требований договора, регламента и законодательства Кыргызской Республики.

8.2. Контроль исполнения исполнительным органом местного самоуправления государственных полномочий осуществляет территориальный отдел ЗАГС Департамента.

8.3. Территориальный отдел ЗАГС Департамента:

- осуществляет контроль полноты и качества исполнения исполнительным органом местного самоуправления делегированных государственных полномочий, с правом направления предписаний об устранении выявленных нарушений;

- осуществляет контроль исполнения нормативных правовых актов по вопросам, относящимся к сфере делегированных государственных полномочий, регламента взаимодействия между ДРНАГС и ОМСУ,  а также методических указаний по их осуществлению исполнительным органом местного самоуправления;

- в случаях, предусмотренных договором, готовит и вносит вышестоящему органу предложения о прекращении осуществления государственных полномочий исполнительным органом местного самоуправления и расторжении настоящего договора.

8.6. Контроль исполнения исполнительными органами местного самоуправления делегированных государственных полномочий соответствующий государственный орган осуществляет в виде:

- координации деятельности исполнительных органов местного самоуправления, в части осуществления ими делегированных государственных полномочий;

- принятия от исполнительных органов местного самоуправления отчетов о результатах исполнения делегированных государственных полномочий в порядке и сроки, установленные в законе или договоре о делегировании;

- проведения проверок деятельности исполнительных органов местного самоуправления, в части осуществления ими делегированных государственных полномочий и использования средств, переданных на осуществление государственных полномочий;

- рекомендаций исполнительным органам местного самоуправления по вопросам осуществления делегированных государственных полномочий;

- оценки решений, принимаемых исполнительными органами местного самоуправления, с точки зрения законности и целесообразности.

 

9. Порядок вступления в силу и срок действия договора

9.1. Договор подлежит утверждению представительным органом местного самоуправления и вступает в силу со дня официального опубликования постановления представительного органа местного самоуправления об утверждении договора.

9.2. Срок действия данного договора составляет до конца текущего года.

В случае, если ни одна из сторон по окончании срока действия настоящего договора не заявит о своем желании расторгнуть договор, то срок его действия автоматически пролонгируется на тот же срок и на тех же условиях.

10. Изменение условий договора

10.1. Изменения и дополнения в договор вносятся соглашением сторон.

10.2. Изменения и дополнения, вносимые в договор, также подлежат утверждению представительным органом местного самоуправления и вступают в силу со дня официального опубликования постановления представительного органа местного самоуправления об утверждении внесения изменения и дополнения в договор.

11. Основания и порядок прекращения осуществления делегированных государственных полномочий

11.1. Осуществление исполнительным органом местного самоуправления делегированных государственных полномочий может быть прекращено в случаях:

- истечения срока действия договора;

- вступления в законную силу решения суда о признании договора не действительным;

- отсутствия в республиканском бюджете на очередной финансовый год целевых трансфертов (субвенций) для осуществления исполнительным органом местного самоуправления делегированных государственных полномочий;

- принятия нормативного правового акта, исключающего возможность дальнейшего осуществления делегированных государственных полномочий по настоящему договору;

- принятия государственным органом решения о самостоятельном осуществлении делегированных государственных полномочий (досрочное расторжение договора);

- отказа исполнительного органа местного самоуправления от исполнения делегированных государственных полномочий в порядке и на условиях, установленных договором и/или Законом Кыргызской Республики "О порядке делегирования органам местного самоуправления отдельных государственных полномочий" (досрочное расторжение договора).

11.2. Осуществление делегированных государственных полномочий может быть досрочно прекращено по инициативе государственного органа или исполнительного органа местного самоуправления.

11.3. Условиями досрочного прекращения исполнения делегированных государственных полномочий исполнительным органом местного самоуправления являются:

- невозможность обеспечения государственным органом исполнительного органа местного самоуправления необходимыми финансовыми, материальными и иными средствами для осуществления делегированных государственных полномочий;

- невозможность осуществления делегированных государственных полномочий становится по причинам, не зависящим от исполнительного органа местного самоуправления;

- принятие нормативного правового акта, изменяющего условия передачи и (или) осуществления делегированных государственных полномочий.

11.4. Условиями досрочного прекращения исполнения делегированных государственных полномочий Департаментом являются:

- признание Департаментом нецелесообразности дальнейшего осуществления делегированных государственных полномочий исполнительным органом местного самоуправления, в том числе из-за их неисполнения или ненадлежащего осуществления;

- нецелевого использования исполнительным органом местного самоуправления материальных, финансовых и иных средств, полученных для осуществления делегированных государственных полномочий, если эти нарушения создали условия, затрудняющие исполнение делегированных государственных полномочий исполнительным органом местного самоуправления;

- принятие нормативного правового акта, изменяющего условия передачи и (или) осуществления делегированных государственных полномочий.

11.5. В случае досрочного прекращения исполнения делегированных государственных полномочий по инициативе одной из сторон, сторона, инициирующая прекращение, обязана направить уведомление в письменной форме другим сторонам за 15 рабочих дней до предполагаемой даты прекращения исполнения делегированных государственных полномочий.

11.6. Стороны, получившие уведомление о досрочном прекращении исполнения делегированных государственных полномочий, обязаны рассмотреть его в течение 15 рабочих дней и известить другие стороны о результатах рассмотрения уведомления.

В случае согласия другой стороны с уведомлением, исполнение делегированных государственных полномочий прекращается на основании соглашения сторон.

11.7. В случае отсутствия ответа в письменной форме о результатах рассмотрения уведомления или несогласия другой стороны с прекращением исполнения делегированных государственных полномочий в течение 30 рабочих дней, вопрос о досрочном прекращении делегированных государственных полномочий решается в судебном порядке.

11.8. В случае досрочного прекращения исполнения делегированных государственных полномочий неиспользованные финансовые средства, переданные исполнительному органу местного самоуправления на их осуществление, подлежат возврату в республиканский бюджет в течение 15 рабочих дней со дня прекращения исполнения делегированных государственных полномочий.

11.9. В случае приостановления финансирования исполнения делегированных государственных полномочий в обөеме, порядке и сроки, предусмотренные настоящим договором, исполнительный орган местного самоуправления вправе приостановить исполнение делегированных государственных полномочий, о чем уведомляет в письменной форме в течение 15 рабочих дней Департамент и Министерство финансов.

11.10. Со дня прекращения исполнения делегированных государственных полномочий исполнительным органом местного самоуправления государственные полномочия подлежат исполнению Департаментом, делегировавшим их исполнительному органу местного самоуправления.

11.11. Решение исполнительного органа местного самоуправления о прекращении, приостановлении и отказе от дальнейшего исполнения делегированных государственных полномочий утверждается постановлением представительного органа местного самоуправления и вступает в силу в порядке, установленном Законом Кыргызской Республики "О нормативных правовых актах Кыргызской Республики".

12. Ответственность сторон

12.1. За ненадлежащее выполнение условий договора, ущемление прав или нанесение материального и морального ущерба стороны несут ответственность в соответствии с законодательством Кыргызской Республики.

12.2. Мэр города (глава айылокмоту) несет персональную ответственность за организацию надлежащего исполнения делегированных государственных полномочий, за целевое использование переданных материальных, финансовых и иных средств и строгое выполнение положений настоящего договора.

13. Порядок разрешения споров

13.1. Все споры и разногласия, возникающие в ходе исполнения настоящего договора, решаются путем переговоров между сторонами либо в судебном порядке.

15. Адреса и подписи сторон

Департамент

Орган МСУ

Департамент регистрации населения и актов гражданского состояния при Государственной

регистрационной службе

при Правительстве

Кыргызской Республики

г. Бишкек, ул. Киевская, 58

тел.(312)66 61 20,факс:(312)66 23 29

 

Директор департамента

 

______________________ М. Пратова

С/у Мирмахмудова                  Ноокатского района

Ошской области

715330 факс: (3230)   5 -04-77, E-mail: mirmakhmudov@bk.ru ___

Глава айылокмоту

 

__________________ Гафаров Шухрат 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение №1

к договору о делегировании органам местного самоуправления отдельных государственных полномочий, заключенному между ДРНАГС при ГРС при ПКР и органами местного самоуправления КР

от «___» июня 2016 года

№ ________

 

Регламент взаимодействия между Департаментом регистрации населения и актов гражданского состояния при Государственной регистрационной службе при Правительстве Кыргызской Республики иорганами местного самоуправления Кыргызской Республики

по реализации делегированных государственных полномочий.

 

1.                  Общие положения

 

Регламент взаимодействия между Департаментом регистрации населения и актов гражданского состояния Государственной регистрационной службы при Правительстве Кыргызской Республики ( далее - Регламент) и органами местного самоуправления Кыргызской Республики разработан  по реализации следующих делегированных полномочий:

- по сбору, приему и передаче документов, являющихся основанием для государственной регистрации территориальными органами записи актов гражданского состояния (далее-ЗАГС) рождения,  заключения брака,  установления отцовства и смерти в автоматизированной информационной системе записей актов гражданского состояния (далее-АИС ЗАГС); 

- по   выдаче гражданам свидетельств о государственной регистрации рождения, заключения брака, установления отцовства и смерти, оформленных территориальными органами ЗАГС по программе АИС ЗАГС в соответствии с законодательством Кыргызской Республики, регулирующим сферу регистрации актов гражданского состояния.

         1.Настоящий Регламент устанавливает взаимодействие между территориальными органами  записи  актов гражданского состояния Департамента  регистрации населения и актов гражданского состояния Государственной регистрационной службы при Правительстве Кыргызской Республики  с органами местного самоуправления Кыргызской Республики при государственной регистрации актов гражданского состояния.

   2.Государственная регистрация актов гражданского состояния производится строго в соответствии с законодательством Кыргызской Республики.

 

2.Порядок приема заявлений на государственную регистрацию акта гражданского состояния специалистом исполнительного органа местного самоуправления.

 

         1.Должностное лицо  исполнительного органа местного самоуправления принимает заявления в установленной письменной форме по регистрации следующих актов гражданского состояния:

           - по государственной регистрации рождения:

           - по государственной регистрации заключения брака;

           - по государственной регистрации установления отцовства;

           - по государственной регистрации смерти.

         2.Должностное лицо исполнительного органа местного самоуправления обязан разөяснить заявителям порядок приема документов, порядок регистрации акта гражданского состояния и порядок оплаты;

        3.Должностное лицо  исполнительного органа местного самоуправления проверяет:

          -достоверность документов, являющихся основанием для государственной регистрации актов гражданского состояния;

         -полноту и правильность заполнения заявлений;

         -достоверность подписей, проставляемых в заявлениях на регистрацию акта  гражданского состояния;

-регистрирует в журнале по учету граждан заявления граждан, подаваемых для государственной регистрации акта гражданского состояния.

         4.Должностное лицо исполнительного органа местного самоуправления:

         - доставляет пакет документов для государственной регистрации акта гражданского состояния в территориальный орган записи актов гражданского состояния;

            - вносит в журнал регистрации отметку по соответствующему заявлению о передаче исполнителю территориального органа записи актов гражданского состояния;

          -после государственной регистрации акта гражданского состояния в территориальном органе записи акта гражданского состояния получает первый и второй экземпляры записей акта гражданского состояния для проставления в них подписи заявителей;

         -после проставления подписей заявителей в записях акта гражданского состояния обеспечивает их возврат в территориальный орган записи акта гражданского состояния;

             -получает свидетельство о государственной регистрации акта гражданского состояния и  проставляет  подпись в приходно-расходной книге бланков строгой отчетности территориального органа записи акта гражданского состояния;

              - вручает  свидетельство о государственной регистрации акта гражданского состояния  заявителям.

              5. Должностное лицо исполнительного органа местного самоуправления несет ответственность за сохранность документов, предоставленных гражданами  для государственной регистрации акта гражданского состояния  и документов, предоставленных  органами записи актов гражданского состояния по государственной регистрации  акта гражданского состояния.      

             6. Должностное лицо исполнительного органа местного самоуправления, принявший заявление, два раза в неделю обязан представить документы являющиеся основанием для государственной регистрации акта гражданского состояния в территориальный орган записи актов гражданского состояния.

              7. Заявления, граждан  подаваемые для государственной регистрации акта гражданского состояния  регистрируются в соответствующем журнале.

 

3. Должностное лицо органа местного самоуправления вправе:

 

·           отказать потребителю в приеме заявления и пакета документов в случае несоответствия представляемого комплекта документов требуемому согласно стандарту соответствующей государственной услуги;

·           отказать потребителю в приеме заявления и пакета документов либо в выдаче конечного результата государственной услуги в следующих случаях:

- если заявление и пакет документов для получения услуги представлены (затребованы) без удостоверения личности, либо не уполномоченным лицом.

- если предоставлен неполный пакет документов;

- если заявитель хочет зарегистрировать рождение с пропуском срока (когда ребенок старше одного года);

         - если заявитель предөявляет решение суда;

         - если один из родителей является иностранным гражданином или имеет статус “кайрылман”;

         - если ребенок умер в первую неделю жизни;

         - если оба родителя являются несовершеннолетними;

         - в случае обращения отца ребенка и смерти матери или признания матери недееспособной, или при лишении ең родительских прав;

Должностное лицо исполнительного органа местного самоуправления дополнительно информирует, что в этих перечисленных случаях получение услуги возможно только в территориальном органе записи актов гражданского состояния при предөявлении дополнительных документов после консультации с сотрудником.

          4. Порядок взаимодействия между сотрудниками территориальных органов записи актов гражданского состояния и органов местного самоуправления.

 

           1. Должностное лицо исполнительного органа местного самоуправления, приняв документы, являющиеся основанием для государственной регистрации актов гражданского состояния, обеспечивает их доставку в территориальный орган записи актов гражданского состояния в понедельник и среду

          2. Должностное лицоисполнительного органа местного самоуправления передает пакет документов ответственному сотруднику территориального органа записи актов гражданского состояния под роспись в журнале, подтверждающей факт передачи пакета документов.

В журнале должностного лица исполнительного органа местного самоуправления отражается следующая информация:

·    регистрационный номер отправления;

·    дата и время передачи документов;

·    ФИО и подпись сотрудника органа ЗАГС, принявшего документы.

            3. Должностное лицо исполнительного органа местного самоуправления несет ответственность за доставку готовых документов, как результата оказанной услуги, обратно в исполнительный орган местного самоуправления. При этом результаты передаются сотрудником исполнительного органа местного самоуправления в соответствии с процедурами на этапе приема заявки на получение услуги.

          4.   Сотрудник территориального органа записи актов гражданского состояния:

             -принимает документы, являющиеся основанием для государственной регистрации акта гражданского состояния;

              -регистрирует заявления о государственной регистрации акта гражданского состояния в журнале по учету граждан  в день приема документов.

В журнале сотрудника территориального органа записи актов гражданского состояния отражается следующая инфоормация:

·    регистрационный номер принятия;

·    дата и время приема документов;

·    ФИО и подпись дожностного лица исполнительного органа местного самоуправления, передавшего документы.

             -проверяет документы, удостоверяющие личность заявителей, полноту и правильность заполнения заявлений;

             -производит государственную регистрацию акта гражданского состояния в системе АИС  «ЗАГС»;

             -выписывает свидетельство в удостоверение государственной регистрации акта гражданского состояния;

             -регистрирует свидетельство в приходно-расходной книге бланков строгой отчетности;

             -передает первый и второй экземпляры записей акта гражданского состояния должностному лицу исполнительного органа местного самоуправления, для проставления в них подписи заявителей;

              -истребует первый и второй экземпляры записей акта гражданского состояния с исполнительных органов местного самоуправления с проставленными подписями;

              -выдает свидетельство о государственной регистрации акта гражданского состояния должностному лицу исполнительного органа местного самоуправления для вручения заявителям;

               3. Сотрудник территориального органа записи актов гражданского состояния вправе отказать в государственной регистрации акта  гражданского состояния в случае несоответствия  предоставляемого пакета документов, являющихся основанием для государственной регистрации акта гражданского состояния.

 

          5. Ответственность исполнительного органа местного самоуправления и его должностных лиц.

 

Исполнительный орган местного самоуправления и его должностные лица несут персональную ответственность за соблюдение и выполнение требований настоящего Регламента, законодательства Кыргызской Республики в пределах, определенных гражданским, уголовным, административным законодательством Кыргызской Республики, в том числе в случае:

·         утери Документов:

·         подлога Документов;

·         порчи Документов;

·         нарушения сроков передачи Документов государственной услуги и выдачи результата услуг заявителю;

·         приема Документов без личного присутствия заявителя;

·         приема Документов без предоставления заявителем документа, удостоверяющего личность;

·         приема Документов без предоставления заявителем оригиналов Документов;

·         подписания бланков заявлений  и актов гражданского состояния не заявителем.

Убытки, причиненные заявителю, возмещаются исполнительным органом местного самоуправления и его сотрудниками в случае утраты или порчи Документов в размере стоимости расходов на восстановление Документов. 

Возмещение вреда заявителю исполнительного органа местного самоуправления и его сотрудниками производится добровольно либо по решению суда в порядке, установленном действующим законодательством Кыргызской Республики.

         6. Ответственность должностных лиц территориальных органов записи актов гражданского состояния и исполнительных органов местного самоуправления.

1. Ответственность за прием заявлений, послуживших основанием для государственной регистрации актов гражданского состояния и своевременную передачу соответствующих документов в территориальный орган записи актов гражданского состояния возлагается на руководителя соответствующего исполнительного органа местного самоуправления. 

2. Ответственность за сохранность и выдачу свидетельства о государственной регистрации акта гражданского состояния, достоверность подписей, проставляемых в заявлениях, записях актов гражданского состояния и возврат в территориальный орган записи актов гражданского состояния первых и вторых экземпляров записей актов гражданского состояния возлагается на долджностного лица исполнительного органа местного самоуправления.

3. Ответственность за обеспечение своевременной и правильной государственной регистрации актов гражданского состояния в программе АИС ЗАГС возлагается на заведующих территориальными отделами  записи актов гражданского состояния.