Кыргыз Республикасынын Ъкмът\нъ караштуу Жергиликт\\ ъз алдынча башкаруу иштери жана этностор аралык мамилелер боюнча Мамлекеттик агенттиктин «05» «09» 2019-ж.  01-18/84 буйругу менен бекитилген

Жергиликт\\ ъз алдынча башкаруу органдары тарабынан

жергиликт\\ демилгелерди тандоонун жана

каржылоонун тартиби жън\ндъ

ТИПТ\\ ЖОБО

1. Жалпы жоболор

1. Ушул Типт\\ жобо Кыргыз Республикасынын Бюджеттик кодексине, Кыргыз Республикасынын «Жергиликт\\ ъз алдынча башкаруу жън\ндъ» Мыйзамына жана башка Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актыларына ылайык иштеп чыгылган жана жергиликт\\ ъз алдынча башкаруу органдары тарабынан Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында белгиленген жергиликт\\ маанидеги маселелерди чеч\\гъ багытталган жергиликт\\ демилгелерди тандоосунун жана каржылоосунун тартибин белгилейт.  

2. Жергиликт\\ ъз алдынча башкаруу органдары тарабынан жергиликт\\ демилгелерди колдоого алуу жергиликт\\ демилгелерди каржылоо жолу менен, жергиликт\\ жамааттын м\чълър\н\н, алардын бирикмелеринин, башка жеке жана юридикалык жактардын жергиликт\\ маанидеги маселерди чеч\\гъ жигерд\\ катышууларын кызыктыруу максатында ж\зъгъ ашырылат.

3. Ушул Типт\\ жободо жергиликт\\ демилгелер дегенде жергиликт\\ маанидеги бир же бир нече маселени чеч\\гъ багытталган жана жергиликт\\ жамааттын м\чълър\, алардын бирикмелери, башка жеке жана юридикалык жактар тарабынан демилгеленген долбоор, идея жана башка демилгелер т\ш\н\лът.

4. Жергиликт\\ демилгелерди каржылоого каралган жергиликт\\ бюджеттин каражаттары, эл аралык жана башка уюмдардын каражаттары, жеке жана юридикалык жактардын ыктыярдуу кайрымдуулуктары, ошондой эле Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында тыюу салынбаган башка каражаттар жергиликт\\ демилгелерди каржылоонун булактары болуп саналат.

5. Жергиликт\\ бюджеттин каражаттарынын эсебинен каржылануусу м\мк\н болгон жергиликт\\ демилгелердин т\рлър\:

1) белгил\\ каржылык ресурстарга жана (же) эмгектик жана каржылык эмес ресурстарга ээ жана кошумча каржылоону талап кылган жергиликт\\ демилге (жергиликт\\ демилгени кошо-каржылоо);

2) белгил\\ натыйжаларга жетишилген, бирок аны улантуу же б\ркър\\ \ч\н каржылоонун талап кылган жергиликт\\ демилге (жергиликт\\ демилгени бекемдъъ-б\ткър\\).

6. Жергиликт\\ демилгени каржылоо жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органы тарабынан ж\зъгъ ашырылат. 

7. Жергиликт\\ демилгени каржылоо жергиликт\\ демилгенин мазмунуна жараша толук же жарым-жартылай болушу м\мк\н.

8. Жергиликт\\ демилгени ишке ашыруу \ч\н зарыл болгон товарларды, жумуштарды жана кызмат кърсът\\лърд\ бер\\ аркылуу жергиликт\\ демилгелерди каржылоо «Мамлекеттик сатып алуулар жън\ндъ» Кыргыз Республикасынын Мыйзамына ылайык ж\зъгъ ашырылат. 

9. Жергиликт\\ бюджеттин эсебинен каржылоо \ч\н жергиликт\\ демилгелерди тандоо конкурстук негизде ушул Типт\\ жобого ылайык ж\зъгъ ашырылат.

Тандоого бир календардык жылдын ичинде ишке ашырууга эсептелген жергиликт\\ демилгелер катыша алышат. Ъзгъчъ учурларда жергиликт\\ демилгелерди тандоо боюнча комиссиянын сунушу боюнча жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органы жергиликт\\ демилгени кезек-кезеги менен ишке ашыруу жън\ндъ чечим кабыл алууга укуктуу.

10. Жергиликт\\ демилгелерди каржылоого зарыл болуучу каражаттардын кълъм\ жергиликт\\ ъз алдынба башкаруунун аткаруучу органы тарабынан жергиликт\\ бюджеттин долбоорунда каралат жана жергиликт\\ кеёеш тарабынан бекитилет.

11. Эл аралык жана башка уюмдардын каражаттары, жеке жана юридикалык жактардын ыктыярдуу кайрымдуулуктары, ошондой эле Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында тыюу салынбаган башка каражаттар, жергиликт\\ демилгелерди каржылоонун алкактарында, тъмънк\дъй тартипте пайдаланылышы м\мк\н:

1) кърсът\лгън каражаттар жергиликт\\ демилгелни каржылоо \ч\н жергиликт\\ бюджетке ъткър\л\п берилген учурда – ушул Жободо белгиленген тартипте;

2) жергиликт\\ демилгенин каражаттарынын ээлеринин т\здън-т\з, толук же жарым-жартылай каржылоосу – каражат ээси тарабынан белгиленген тартипте.

12. Жергиликт\\ бюджетте жергиликт\\ демилгени каржылоого каралган каражаттардын эсебинен чыгымдардын тъмънк\ т\рлър\н каржылоого жол берилбейт: жергиликт\\ жамааттын м\чълър\нъ, алардын бирикмелерине, жергиликт\\ демилгени ишке ашырууга катышкан башка жеке жана юридикалык жактарга эмгек акыларды же башка сыйакыларды тълъп бер\\гъ, камсыздандыруу акыларын, салыктарды, жыйымдарды, насыялар жана зайымдар боюнча милдеттенмелерди жоюуга жана тейлъъгъ, ошондой эле жергиликт\\ демилгени ишке ашыруу менен байланышпаган башка чыгымдарды тълъъгъ.

13. Жергиликт\\ демилгени ишке ашыруунун къзъмъл\, мониторинги жана баалоо жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органы тарабынан ъз алдынча ж\зъгъ ашырылат жана жергиликт\\ демилгени ишке ашырууга тоскоолдук кылбоосу тийиш.

 

2. Жергиликт\\ демилгени тандоо тууралуу кулактандыруу

14. Жергиликт\\ демилгени тандоону ъткър\\н\н ачык-айкындыгын камсыз кылуу \ч\н жергиликт\\ демилгени тандоо боюнча конкурс жън\ндъ (мындан ары – конкурс) маалыматтар (мъънът\, ъткър\\ тартиби, жергиликт\\ маанидеги маселелер, конкурска катышып жаткан жергиликт\\ демилгелер, катышуучулар, жеё\\ч\лърд\ аныктоо критерийлери жана конкурска тиешел\\ башка маалыматтар) жеке жана юридикалык жактар \ч\н жеткиликт\\ болушу жана жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органынын расмий сайтына жарыяланышы, ал эми ал жок богон учурда – жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органынын маалыматт текчесине (тактасына) жайгаштырылышы керек.

Арыз бер\\ч\ – жергиликт\\ жамааттын м\чъс\ (-лър\), алардын бирикмелери, жергиликт\\ демилгени каржылоону алууга конкурстук билдирме берген (-ишкен) башка жеке жана юридикалык жактар (мындан ары – конкурстун катышуучусу).

15. Конкурс жън\ндъ кулактандыруу тъмънк\ маалыматтарды камтышы керек:

1) ушул Типт\\ жобонун 26-п. саналган конкурска катышуу \ч\н документтердин тизмегин;

2) жергиликт\\ маанидеги маселелер, катышуучулар ошол боюнча конкурска катышып жаткан жергиликт\\ демилгелер;

3) конкурсту ъткър\\н\н убактысы, орду жана тартиби, анын ичинде тандоонун критерийлери жана конкурстун жеё\\ч\лър\н аныктоонун мъънъттър\;

4) бир жергиликт\\ демилгени ишке ашырууну каржылоонун максималдуу суммасы (эгерде ушундай сумма белгиленсе);

5) конкурска катышуу \ч\н формаларды алууга м\мк\н болгон жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органынын почта дареги жана (же) кърсът\лгън формаларды электрондук т\рдъ къч\рмълъп алуу м\мк\н болгон анын расмий сайтынын дареги;

6) маалыматтарды жана т\ш\нд\рмълърд\ алуу \ч\н кайрылууга м\мк\н болгон жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органынын жооптуу адамынын байланыш маалыматтары (фамилиясы, аты, атасынын аты, телефон номери жана элетрондук почтасынын дареги);

7) суроо-талаптарды жънът\\ жана конкурстун шарттары жаатында т\ш\нд\р\\лърд\ алуу \ч\н мъънът;

8) конкурска катышуу \ч\н документтерди жънът\\ керек болгон жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органынын почта дареги, электродук почтасы жана\же расмий сайтынын дареги;

9) конкурска катышуу \ч\н документтерди кабыл алуу мъънът\.

16. Конкурсту ъткър\\ жън\ндъ кулактандыруунун болжолдуу формасы ушул Типт\\ жобого карата 1-тиркемеде келтирилген. 

 

3. Комиссияны т\з\\н\н тартиби жана иши

17. Жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органы конкурстун жеё\\ч\лър\н аныктоо \ч\н жергиликт\\ демилгени тандоо боюнча комиссия т\зът (мындан ары – комиссия.

Комиссия 5тен кем эмес кишиден турат:

- вице-мэр (айыл ъкмът башчысынын орун басары), кърсътългън кызмат орундары жок болгон учурда – аппарат жетекчиси, жооптуу катчы – комиссиянын търагасы;

- жергиликт\\ кеёештин депутаттары (макулдашуу боюнча);

- мэриянын (айыл ъкмът\н\н) муниципалдык кызматчысы – комиссиянын катчысы;

- жергиликт\\ жамааттын ък\лдър\ (макулдашуу боюнча).

Комиссиянын ъзд\к курамы жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органынын жетекчисинин чечими менен бекитилет жана жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун  аткаруучу органынын расмий сайтына, ал эми ал жок босо – жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органынын маалымат текчесине (тактасына) жайгаштырылат.

18. Комиссиянын ыйгарым укуктарынын мъънът\ анын курамы бекитилген к\ндън тартып 2 жылды т\зът.

19. Комиссиянын отуруму комиссиянын търагасы тарабынан ъз\н\н демилгеси боюнча же жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органынын жетекчисинин демилгеси боюнча чакырылат. Отурумду комиссиянын търагасы, ал эми ал жок болгондо – отурумда катышып олтурган комиссия м\чълър\н\н къпч\л\г\н\н добушу менен търагалык кылуучулукка шайланган комиссия м\чъс\ алып барат.

Комиссиянын катчысы комиссиянын ишин уюштурат, комиссия м\чълър\н пландалган отурумдар жън\ндъ кабарландырат, комиссиянын отурумдарынын протоколдорун ж\рг\з\л\ш\ жана сакталышы \ч\н жоопкерчилик тартат жана комиссия м\чълър\н\н комиссиянын ишине катышууларына къмъктъшът.

20. Комиссиянын отуруму, эгерде ага комиссия м\чълър\н\н 3\2 катышып олтурса, укук ченемд\\ болуп эсептелет. Комиссиянын жок м\чълър\н\н башка адамдар менен алмаштырылышына жол берилбейт. 

21. Комиссиянын кароосуна конкурстун катышуучуларын каттоого алуу журналында катталган баардык конкурстук билдирмелер киргизилет. 

Комиссиянын чечимдери добуш бер\\ жолу менен кабыл алынат. Комиссиянын ар бир м\чъс\ бирден добушка ээ болот. Комиссиянын чечими, эгерде ал \ч\н отурумда катышып олтурган комиссия м\чълър\н\н къпч\л\г\ добуш беришсе, кабыл алынган болуп эсептелет. «Макул» жана «каршы» добуштар теё болуп калганда, комиссиянын отурумунда търагалык кылуучунун дошубу чеч\\ч\ болуп эсептелет.

22. Комиссиянын чечими протокол менен жол-жоболонот. Комиссиянын отурумунун протоколунда к\н тартибинин маселелери, добуш бер\\н\н жыйынтыктары жана кабыл алынган чечимдер чагылдырылат. Комиссиянын отурумунун протоколуна отурумда катышып олтурган комиссиянын баардык м\чълър\ кол коюшат.

23. Комиссиянын чечими менен макул болбогон учурда, комиссия м\чъс\н\н ъзгъчъ пикирин билдир\\гъ укугу бар, ал комиссиянын отурумунун протоколуна киргизилет.

24. Комиссиянын чечими жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органынын расмий сайтына жарыяланат, ал эми ал жок болгон учурда – жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органынын маалымат тактасына (текчесине) жайгаштырылат.

25. Комиссия м\чълър\ комиссиянын иштерине акысыз негизде катышышат.

 

4. Конкурска катышуу \ч\н зарыл болгон конкурстук документтер

жана аларды бер\\н\н тартиби

26. Конкурска катышуу \ч\н анын катышуучулары конкурстук билдирме бер\\лър\ керек:

1) Ушул Типт\\ Жобого карата 2-тиркемеге ылайык форма боюнча арыз;

2) паспорттун къч\рмъс\ (жеке адамдар \ч\н) юридикалык жак катары каттоо жън\ндъ к\бъл\кт\н жана уставдын къч\рмъс\ (юридикалык жактар \ч\н);

3) сунуш (жергиликт\\ демилгенин сыпаттамасы) жана бюджет.

27. Конкурстук билдирмелер комиссияга конкурстун катышуучусунун тандоосу боюнча мамлекеттик же расмий тилде, тъмънк\ ыкмалардын бири менен берилиши м\мк\н:

1) кагаз ж\з\ндъ, чапталган конвертте – жеке ъз\, же болбосо почта менен, жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органына;

2) PDF форматында къч\рмълънгън т\рдъ – электрондук почта менен жиберилет же болбосо, эгерде конкурстун шарттарында бер\\н\н ушундай м\мк\нч\л\г\ каралса, жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органынын расмий сайты аркылуу жиберилет.

28. Конкурска берил\\ч\ сунуш (жергиликт\\ демилгенин сыпаттамасы) ушул Типт\\ жобого карата 3-Тиркемеге ылайык формада т\з\лът жана тъмънк\лърд\ камтышы керек:

1) аталышы, максаттары жана кыскача сунуштар (жергиликт\\ демилгенин сыпаттамасы, сунуштардын натыйжалуу жана\же жаёычыл идеялары, ошондой эле жергиликт\\ демилгени ишке ашыруу ыкмалары);

2) аларды аткаруунун мъънъттър\н кошуп алганда, жергиликт\\ демилге боюнча иш-чаралардын планы;

3) жергиликт\\ демилгени ишке ашыруудан к\т\лгън натыйжалар.

29. Сунушка (жергиликт\\ демилгенин сыпаттамасына) кат-милдеттенме, ж\рг\з\лгън чыгымдарды, конкурстун катышуучусунун ресурстары (жергиликт\\ демилгенин мазмунуна жараша) бар экенин бышыктоочу каржылык жана башка документтер, ал эми зарыл болгондо – жергиликт\\ демилгени ишке ашыруунун ж\р\ш\ндъ т\з\лгън ън\мдърд\, натыйжаларды жана объекттерди эксплуатациялоонун жана мындан ары башкаруунун планы тиркелет.

30. Жергиликт\\ демилгенин бюджети ушул Типт\\ жобого карата 4-Тиркемеге ылайык формада т\з\лът жана тъмънк\лърд\ камтыйт:

1) чыгымдардын сметасын жана чыгымдардын ар бир статьясы боюнча каржылык эсептерди;

2) суралган каржылоонун ълчъм\н;

3) ъзд\к салымдын жана тартылган каражаттардын ълчъм\н (жергиликт\\ демилгени ишке ашыруунун алкактарында пайдаланыла турган каржылык каражаттар, транспорт, орун жай жана башка м\лктър, жергиликт\\ демилгени ишке ашыруунун алкактарында аткарылуучу жумуштар ж. б.).

31. Конкурстук билдирмелер \ч\н формалар (арыз, сунуш (жергиликт\\ демилгенин сыпаттамасы), жергиликт\\ демилгенин бюджети жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органынын расмий сайтына жайгаштырылат, ал эми ал жок болгон учурда – жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органынын маалымат тактасына (текчесине) жайгаштырылат жана кызыкдар жактардын суроо-талаптары боюнча берилет.

32. Конкурстук билдирмелер конкурстун катышуучуларына тизмек боюнча берилет, конкурстун катышуучуларынын колдору коюлат жана мъърлър менен к\бълънд\р\лът (юридикалык жактар \ч\н).

33. Конкурс жън\ндъ кулактандырууда кърсът\лгън конкурстук билдирмелерди кабыл алуунун мъънът\ аяктаганга чейин, почта менен жиберилген конкурстук билдирмелер, мъънът\ндъ берилген болуп эсептелет.

34. Жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органы берилген конкурстук билдирмелерди конкурстун катышуучуларын каттоого алуу журналына каттайт. Конкурстун катышуучуларын каттоого алуу журналы кагаз ж\з\ндъ ж\рг\з\лът жана тъмънк\ маалыматтарды камтыйт:

1) конкурстук билдирмелер берилген дата жана убакыт;

2) конкурстук билдирмелердин катталган номерин;

3) конкурстун катышуучусунун фамилиясын, атын, атасынын атын (жеке адамдар \ч\н) жана конкурстун катышуучусунун аталышын (эридикалык жактар \ч\н);

4) конкурстун катышуучусунун почта дарегин, электрондук почта дарегин жана телефон номерин;

5) жергиликт\\ демилгенин аталышын;

6) конкурстук билдирмеге кошулган документтердин тизмегин.

 

5. Конкурсту болбой калды деп таануу жана кайрадан конкурс ъткър\\

35. Конкурс тъмънк\ учурларда болбой калды деп таанылат:

1) конкурстук билдирмелер болюогондо же болбосо конкурска катышууга бир конкурстук билдирме келип т\шкъндъ;

2) баардык конкурстук билдирмелер конкурс жън\ндъ кулактандырууда кърсът\лгън мъънъттърд\ бузуу менен берилгенде.

36. Конкурс болбой калды деп таанылган учурда, жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органы, конкурс болбой калды деп таанылган к\ндън тартып 10 календардык к\ндън кечиктирбестен, кайрадан конкурс жарыялоого милдетт\\. Кайрадан ъткър\лгън конкурс болбой калды деп таанылган учурда, жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органы жаёы конкурс жарыялоого же болбосо жергиликт\\ демилгени каржылоого арналган каражаттарды, жергиликт\\ бюджетте каралган башка максаттарга пайдаланууга укуктуу.

 

6. Долбоордук сунуштарды баалоо

37. Конкурстук билдирмелерди баалоонун критерийлери, ушул Типт\\ жобого карата 5-Тиркемеге ылайык форма боюнча, жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органы тарабынан т\з\лгън баалоо баракчасында камтылган.

38. Конкурстук билдирмелер комиссия м\чълър\нъ кагаз т\р\ндъ же болбосо электрондук формада берилет.

39. Конкурстук билдирмелерди баалоо эки этапта ж\рг\з\лът.

Баалоонун биринчи этабында, комиссия ар бир конкурстук билдирмени тъмънк\ критерийлер боюнча баалайт:

1) жергиликт\\ демилге жергиликт\\ жамааттын жергиликт\\ маанидеги бир же бир нече маселесин чеч\\гъ багытталган;

2) жергиликт\\ демилге ж\зъгъ ашырыларлык;

3) арыз конкурс жън\ндъ кулактандырууда кърсът\лгън мъънъттъ берилген;

4) жергиликт\\ демилгени каржылоого суралган акчанын суммасы, конкурс жън\ндъ кулактандырууда кърсът\лгън акча каражаттарынын максималдуу суммасынан ашпайт (эгерде ушундай сумма белгиленсе).

Мында бул этапта конкурстук билдирмелерди баалоо комиссиянын ар бир м\чъс\ тарабынан эмес, а б\т\ндъй комиссия тарабынан ж\рг\з\лът.

Эгерде комиссия конкурстук билдирмеге критерийлерди бири эле боюнча терс баа койгон учурда, комиссия бул конкурстук билдирмени четке кагуу тууралуу чечим кабыл алат.

Баардык критерийлер боюнча биринчи этапта оё баа алган конкурстук билдирмелерди баары конкурстун кийинки этабына коё берилет.

40. Конкурстун экинчи этабында комиссиянын м\чълър\ тарабынан конкурстук билдирмелерди баалоо тъмънк\дъй тартипте ж\зъгъ ашырылат:

1) комиссия м\чъс\ ар бир конкустук билдирмени окуп-\йрънът;

2) конкурстук билдирмелерди окуп-\йрън\\н\н натыйжалары боюнча комиссия тарабынан ар бир конкурстук билдирмени талкуулоо ъткър\лът, андан кийин комиссиянын м\чълър\, баалоо баракчасына баалоонун ар бир критерийи боюнча баллдарды коюшат;

3) комиссия м\чъс\ тарабынан баардык критерийлер боюнча баалоо баракчасына коюлган баллдар кошулат жана алынган сумма комиссия м\чъс\н\н конкурстук билдирмеге берген баасы деп эсептелет (баалоо баракчасына комиссия м\чъс\н\н колу коюлат жана комиссияда сакталат);

4) ар бир конкурстук билдирме боюнча комиссия м\чълър\н\н баалары кошулат жана баалоо баракчаларынын санына барабар санга бъл\нът, ошондон алынган орточо маани конкурстук билдирме боюнча жыйынтык балл болуп эсептелет;

5) конкурстук билдирмелер боюнча жыйынтык баллдар кем\\ тартибинде жалпы рейтингдик тизмеге киргизилет;

6) эгерде бир нече конкурстук билдирмелер теё сандагы баллдарды алышса, анда алар рейтингдик тизмеге конкурска катышуу \ч\н баардык документтердин пакетин берген убактысына жараша (хронологиялык ыраатттуулукта) киргизилет; баардык документтер бир убакта берилген учурда, ушул конкурстук билдирмелердин рейтингдик тизмесиндеги орунду аныктоо \ч\н, комиссия тарабынан аныкталган тартипте ч\ч\ кулак ъткър\лът;

7) комиссиянын чечими менен, рейтингдик тизмеде конкурстук билдирмелери эё жогорку балл алган конкурстун катышуучулары жеё\\ч\лър деп табылат.

41. Конкурстук билдирмелерди баалоо конкурстук билдирмелерди кабыл алуу аяктаган к\ндън тартып, 15 календардык к\нд\н ичинде ж\зъгъ ашырылат.

 

7. Конкурстун жыйынтыктарын чыгаруу жана коомчулукту анын натыйжалары жън\ндъ кабарландыруу

42. Жеё\\ч\ катары таанылган жергиликт\\ демилгелердин саны, жергиликт\\ бюджетте жергиликт\\ демилгелерди каржылоого каралган каражаттардын кълъм\нъ жараша комиссия тарабынан аныкталат.

43. Конкурстун натыйжалары жън\ндъ комиссиянын чечими, комиссия тарабынан чечим кабыл алынган к\ндън тартып 3 жумушчу к\ндън кечиктирилбестен, жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органынын жетекчиси тарабынан бекитилет. Конкурстун жеё\\ч\с\ деп таануу жън\ндъ комиссиянын чечими жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органы тарабынан ъзгърт\л\ш\ м\мк\н эмес.

44. Жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органынын тескемеси жана конкурстун жеё\\ч\лър\н\н тизмеси, тескеме чыккан к\ндън тартып 3 жумушчу к\ндън кечиктирилбестен, конкурстун жеё\\ч\лър\н\н атын жана аталышын, алар алган баллдарды кърсът\\ менен, жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органынын расмий сайтына, ал эми ал жок болгон учурда – маалымат текчесине (тактасына) жарыяланат.

 

8. Жергиликт\\ демилгени ишке ашыруу жън\ндъ макулдашуу

45. Жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органы конкурстун жеё\\ч\с\ менен (мындан ары – жергиликт\\ демилгенин Аткаруучусу) жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органынын жетекчиси конкурстун натыйжаларын бекиткен к\ндън тартып 14 жумушчу к\нд\н ичинде жергиликт\\ демилгени ишке ашыруу жън\ндъ Макулдашуу (мындан ары – Макулдашуу) т\зът.

46. Конкурстук билдирменин негизинде Макулдашууга карата жергиликт\\ демилгени ишке ашырууга техникалык тапшырма т\з\лът. Техникалык тапшырмага жергиликт\\ демилгенин Аткаруучусунун макулдугусуз, конкурстук билдирмеде каралбаган кошумча иш-чаралар киргизилиши м\мк\н эмес.

47 Макулдашуу ушул Типт\\ жобого карата 6-Тиркемеде формасы берилген жергиликт\\ демилгени ишке ашыруу жън\ндъ Типтии макулдашуунун негизинде т\з\лът.

48. Жергиликт\\ демилгени ишке ашырууну каржылоо этап-этап менен ж\зъгъ ашырылат. Эгерде макулдашууда жергиликт\\ демилгени этаптар боюнча каржылоо каралса, анда жергиликт\\ демилгени ишке ашыруунун ар бир этабы аяктагандан кийин, жергиликт\\ демилгенин Аткаруучусу тарабынан жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органына отчет берилет, ал жактырылгандан кийин жергиликт\\ демилгени ишке ашыруунун кийинки этабын каржылоо ж\зъгъ ашыралат.

 

9. Долбоорду къзъмълдъъ, мониторинг жана баалоо

49. Жергиликт\\ демилгенин ишке ашырылышын къзъмълдъъ жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органына ж\ктълът.

50. Жергиликт\\ демилге ишке ашырылгандан кийин жергиликт\\ демилгенин Аткаруучусу жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органына тъмънк\лъд\ берет:

- ъзд\к салымынын жана тартылган каражаттардын кълъм\ жън\ндъ маалыматтарды кърсът\\ менен, жергиликт\\ демилгени ишке ашыруунун натыйжалары жън\ндъ отчет (жергиликт\\ демилгени ишке ашыруунун алкактарында пайдаланылган каржылык каражат, транспорт, орун жай жана башка м\лк жана аткарылган жумуштар ж. б.);

- отчетко тиркелет: жергиликт\\ демилгенин Аткаруучусунун  ъзд\к кошо-каржылоо каражаттарын жана башка тартылган каражаттардын киргизилгенин бышыктоочу документтер, Макулдашууда белгиленген талаптарга ылайык башка документтер.

Отчеттор ушул Типт\\ жобого карата 7-Тиркемеде каралган форма боюнча берилет.

51. Жергиликт\\ демилгени ишке ашыруунун ж\р\ш\ндъ т\з\лгън объекттерди муниципалдык менчикке ъткър\п берген учурда, бул объекттерди кабыл алуу жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органы тарабынан, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарынын талаптарына ылайык ж\зъгъ ашырылат.

52. Жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органы тъмънк\ предметке жергиликт\\ демилгенин ишке ашырылышынын мониторингин ж\зъгъ ашырат:

- жергиликт\\ демилгенин Аткаруучусунун Макулдашуунун шарттарын аткаруусунун;

- сандык жана сапаттык кърсътк\чтърдъ жетишилген аралыктык жетишкендиктерди жана жергиликт\\ демилгени ишке ашыруунун аяккы натыйжаларын.

Жергиликт\\ демилгени ишке ашыруунун учурдагы натыйжаларынын мониторинги жергиликт\\ демилгени ишке ашыруунун ж\р\ш\ндъ пайда болгон къйгъйлърд\ жана маселелерди чеч\\н\ талкуулоо жана жергиликт\\ демилгенин Аткаруучусуна къмък кърсът\\н\ уюштуруу \ч\н пайдаланылышы м\мк\н.

53. Жергиликт\\ демилгенин Аткаруучусу Макулдашуунун шарттарын аткарбаган учурда, жергиликт\\ ъз алдынча башкаруунун аткаруучу органы Макулдашууну бир тараптуу тартипте бузууга жана каржылоону токтото турууга укугу бар.